- Wat is het probleem?
Hallo,
ik wou een forum maken, maar ik zit vast bij het installeren.
Standaard forum taal: DutchEnglish
Database Type: MySQL 3.xMySQL 4.x/5.xPostgreSQL 7.xMS SQL Server 7/2000MS Access [ ODBC ]MS SQL Server [ ODBC ]
Kies je installatie methode: InstalleerUpgrade
Database Configuratie
Database Server Hostnaam / DSN:
Jouw Database Naam:
Database Gebruikersnaam:
Database Wachtwoord:
Prefix voor tabellen in database:
Beheer Configuratie
Beheerder e-mailadres:
Domeinnaam:
Server Poort:
Script pad:
Beheerder gebruikersnaam:
Beheerders wachtwoord:
Beheerders wachtwoord [ Bevestig ]:
Met de onderlijnde dingen heb ik wat problemen.
Ik heb die gegevens wat hier op de site te vinden zijn (phpbb, db_gebruiker, ...) al allemaal gebruikt, maar het blijft foutlopen.
Deze melding krijg ik:
Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'db_gebruiker@localhost' (Using password: YES) in /var/www/vhosts/abouttrains.be/httpdocs/forum/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/vhosts/abouttrains.be/httpdocs/forum/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/vhosts/abouttrains.be/httpdocs/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt!
Wanneer ontstond het probleem? ben er al lang mee aant sukkelen
Adres van je forum: http://www.abouttrains.be/forum
Geïnstalleerde mods:
Huidige template:
phpBB versie: 2.0.19
Waar is je forum gehost: abouttrains
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
[Probleem] Installeren van phpbb
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[Probleem] Installeren van phpbb
Support template:
Volgens mij kloppen je database gegevens niet heb je zo correct ingevuld?
En is er al een database aangemaakt, gebruiker met wachtwoord aangesteld?
En is er al een database aangemaakt, gebruiker met wachtwoord aangesteld?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
In je control panel van je host.
MAAR,Zoals daar staat, heeft deze gebruik geen toegang. Dus je gebruikersnaam/wachtwoord klopt niet 
MAAR,
Code: Selecteer alles
Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'db_gebruiker@localhost' (Using password: YES) in

Ik heb bijna hetzelfde probleem maar dan staat er:
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/patrick/public_html/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/patrick/public_html/db/mysql4.php on line 331
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/patrick/public_html/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/patrick/public_html/db/mysql4.php on line 331
ik heb net hetzelfde probleem
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home3/clookie/public_html/phpBB/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home3/clookie/public_html/phpBB/db/mysql4.php on line 331
en de database gegevens(naam, wachtwoord etc. zijn juist, want ik heb aan de admin gevraagd wat deze gegevens waren)
wat nu?
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home3/clookie/public_html/phpBB/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home3/clookie/public_html/phpBB/db/mysql4.php on line 331
en de database gegevens(naam, wachtwoord etc. zijn juist, want ik heb aan de admin gevraagd wat deze gegevens waren)
wat nu?
-
- Contacteer:
- Denskie War
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dat zal per server/hoster afhankelijk zijn. Zelf heb ik op mijn Windows hosting geen problemen.Denskie War schreef:dat probleem heb ik ook, ik vul alles goed in en dan die foutmelding.
Ik weet niet of het komt doordat die server een windows server is, waardoor je dus niet kunt chmodden??
Ligt het aan de windows server of niet?