nieuwe install
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

nieuwe install
hoi,
Ik heb zonet een nieuwe install proberen te doen van mijn board. Dit heb ik gedaan door een compleet nieuwe download te doen van phpbb. De installatie is goed verlopen maar blijkbaar kan ik niet inloggen in het CP. Alle files zijn correct geupload en geïnstalleerd.
Wie heeft de oplossing?
Grtz
Ik heb zonet een nieuwe install proberen te doen van mijn board. Dit heb ik gedaan door een compleet nieuwe download te doen van phpbb. De installatie is goed verlopen maar blijkbaar kan ik niet inloggen in het CP. Alle files zijn correct geupload en geïnstalleerd.
Wie heeft de oplossing?
Grtz
Alles is correct maar toch geraak ik er niet in.
Als ik inlog krijg ik een wit scherm te zien, en als ik dan op de back button druk en dan op de index link. Dan ben ik ingelogd.
En als ik dan op de CP link druk en ik log opnieuw in dan krijg ik eveneens een wit scherm te zien.
Had dit ook toen mijn board actief was. Aan wat zou dit kunnen liggen?
Grtz
Als ik inlog krijg ik een wit scherm te zien, en als ik dan op de back button druk en dan op de index link. Dan ben ik ingelogd.
En als ik dan op de CP link druk en ik log opnieuw in dan krijg ik eveneens een wit scherm te zien.
Had dit ook toen mijn board actief was. Aan wat zou dit kunnen liggen?
Grtz
Kort samengevat ik kan niet inloggen en ik geraak niet in het CP
als ik /phpbb/admin/index.php intyp dan krijg ik direct een wit scherm, dit gebeurd ook na het inloggen.
als jullie eens willen kijken:
http://www.belgianseawater.be/phpbb/index.php
Thx voor de hulp want dit is echt wel vervelend
als ik /phpbb/admin/index.php intyp dan krijg ik direct een wit scherm, dit gebeurd ook na het inloggen.
als jullie eens willen kijken:
http://www.belgianseawater.be/phpbb/index.php
Thx voor de hulp want dit is echt wel vervelend