forumpermissies
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

forumpermissies
Hallo,
Graag zou ik gerealiseerd zien dat net toegelaten nieuwe aanmeldingen slechts in één forum worden toegelaten, terwijl de rest nog voor ze verborgen blijft.
Pas daarna kan er na believe permissie worden gegeven om op het gehele forum toegelaten te worden.
Dus de nieuwe aanmeldingen voeg ik eerst toe in een groep.
Wie kan mij daarin helpen!!
Graag zou ik gerealiseerd zien dat net toegelaten nieuwe aanmeldingen slechts in één forum worden toegelaten, terwijl de rest nog voor ze verborgen blijft.
Pas daarna kan er na believe permissie worden gegeven om op het gehele forum toegelaten te worden.
Dus de nieuwe aanmeldingen voeg ik eerst toe in een groep.
Wie kan mij daarin helpen!!
groeten van Mozes
Persoonlijk zou ik het zo doen:
Een "openbaar" gedeelte maken. De nieuwe leden worden lid en stellen zich daarin voor.
Daarna doe je ze in een gebruikersgroep en krijgen ze daardoor toegang tot het hele forum.
Dus het tegenovergestelde van jouw idee, zeg maar.
Een "openbaar" gedeelte maken. De nieuwe leden worden lid en stellen zich daarin voor.
Daarna doe je ze in een gebruikersgroep en krijgen ze daardoor toegang tot het hele forum.
Who mess with the bull, can get the horns
StormGod Forum,jouw forum over het oude Egypte.
StormGod Forum,jouw forum over het oude Egypte.
Als ik het dus goed begrijp, dan maak ik een geheel nieuw openbaar forum aan?.Diëlle schreef:Persoonlijk zou ik het zo doen:
groeten van Mozes
De forums die je wilt verbergen zul je op 'privé' moeten instellen, je hoeft geen nieuw forum aan te maken.
Lees dit artikel: http://www.phpbb.nl/index.php?pag=gebru ... zing#3.1.2
Lees dit artikel: http://www.phpbb.nl/index.php?pag=gebru ... zing#3.1.2