database aanmaken??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

database aanmaken??
Ik heb een domeinnaam bij prtagonist en wil daar mijn forum heen verplaatsen maar ik heb daar nog geen database, weet iemand of ik die daar kan verkrijgen of moet ik die zelf aanmaken en uploaden...
als het het laatste is kan iemand mij vertellen hoe je dat doet???? :thumb:
als het het laatste is kan iemand mij vertellen hoe je dat doet???? :thumb:
No worries mate :thumb:
Ik heb eventjes goed gezocht, want ik had een kleine tutorial geschreven voor die persoon met Protagonist en heb 'm weer gevonden.
Hopenlijk heb je er wat aan bartje74, je krijgt in ieder geval een idee hoe het werkt:
http://www.phpbb-nl.com/images/tutorial ... B_info.htm
Ik heb eventjes goed gezocht, want ik had een kleine tutorial geschreven voor die persoon met Protagonist en heb 'm weer gevonden.
Hopenlijk heb je er wat aan bartje74, je krijgt in ieder geval een idee hoe het werkt:
http://www.phpbb-nl.com/images/tutorial ... B_info.htm
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Ok tot zo ver is het gelukt, maar nu in de tutorial hebben ze het over een stukje text (welks???) en over dat er al een tabel bestaat maar die is er bij mij nog niet......
ik moet dus eentje toevoegen hoe doe je dat??
Ook dit is mij al weer gelukt dus het forum draait nu en nu gaan we met de grote verbouwing beginnen!!!! :thumb:
ik moet dus eentje toevoegen hoe doe je dat??

Ook dit is mij al weer gelukt dus het forum draait nu en nu gaan we met de grote verbouwing beginnen!!!! :thumb:
Laatst gewijzigd door bartje74 op 24 feb 2003, 21:34, 2 keer totaal gewijzigd.
jawel, ik kon het ook...Thor schreef:Voor zover ik weet ondersteunen die gasten van protagonist.nl geen MySQL. Wellicht kun je een beter antwoord van hun support krijgen, maar ik geef je weinig kans.
SpeelGames.NL Kom Snel!!!