EZportal installatie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
schnuglie
Contacteer:

EZportal installatie

Bericht door schnuglie » 17 mar 2003, 14:17

Ik heb de NL EZportal gedownload en uitgepakt (RAR) en toen exact volgens de beschrijving alles aangepast. Nu heb ik alles geupload en het werkt dus niet!

Ik denk (weet bijna zeker) dat het probleem zit in de map waarin ik alles heb gezet. Ik weet nl. niet waarheen ik alles moet uploaden! Als je het gedownloade bestand uitpakt krijg je twee directory's, waar moeten deze heen? In de PHPBB-map, of ergens anders?? Moet ik alleen de inhoud uploaden, of ook de mapjes zelf?

Ik hoop dat iemand me helpt!
Groetjes Schnuglie

Spikey

Bericht door Spikey » 17 mar 2003, 17:22

Er zijn twee mappen: "ezPortal Installatie" en "Blokken for ezPortal"

In ezPortal Installatie bevindt zich de map "phpbb_root" en alles wat daarin staat moet in de phpBB map geupload worden.
Nou zit er bijv. ook een mapje "images" in en deze zit standaard ook al in phpBB, hiervan doe je dus alleen de inhoud uploaden, zo ook voor andere mappen die al bestaan.

Verder zit er in de map "ezPortal Installatie" ook een bestand met de naam "ezPortal_v2.txt" en hierin staat het bovenstaande ook omschreven:
Bijgevoegde bestanden: 4
portal.php
fetchposts.php
templates/subSilver/portal_body.tpl
images/smartorsite_logo.gif

Wat betreft de map "Blokken for ezPortal", hierin zitten allemaal .txt bestanden met de uitleg hoe je bepaalde blokken kunt toevoegen aan ezPortal en deze hoeft dus niet geupload te worden.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Gesloten