Topic omhoog schuiven
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Topic omhoog schuiven
In het admin paneel kan je de categoriën omhoog of omlaag schuiven, is dat ook mogelijk met een topic.
Bijvoorbeeld : Ik heb een categorie "Mededelingen" en daarin staat er een topic met naam "Reglementen" daar heb ik een sticky van gemaakt en komt dus bovenaan te staan, maar maak ik nu een nieuwe topic voorbeeld "veel gestelde vragen" die ik terug sticky maak dan komt deze bovenaan te staan wat niet mag want ik wil de reglementen bovenaan.
Hoe kan ik mijn laatste toegevoegde topics onderaan krijgen en dus niet bovenaan.
zodat de laatst geposte topic ook laatst in de lijst staat, zo krijg ik meer orde.
Bijvoorbeeld : Ik heb een categorie "Mededelingen" en daarin staat er een topic met naam "Reglementen" daar heb ik een sticky van gemaakt en komt dus bovenaan te staan, maar maak ik nu een nieuwe topic voorbeeld "veel gestelde vragen" die ik terug sticky maak dan komt deze bovenaan te staan wat niet mag want ik wil de reglementen bovenaan.
Hoe kan ik mijn laatste toegevoegde topics onderaan krijgen en dus niet bovenaan.
zodat de laatst geposte topic ook laatst in de lijst staat, zo krijg ik meer orde.
-
topics worden zoals iedereen weet gesorteerd op plaatsingsdatum van het laatste bericht in dat topic...
Een hack om de postingstime van een bericht aan te passen : http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=883
Een hack om de postingstime van een bericht aan te passen : http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=883
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
http://podium4.50free.net/portal/phpBB2 ... c.php?t=33
Een uitleg hoe je een mod installeert.. in het nederlands...
Een uitleg hoe je een mod installeert.. in het nederlands...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Het mag niet bovenaan komen te staan want dan gebruik je gewoon de sticky.
Ik bedoel als je al een bericht heb staan bovenaan met sticky vb mededelingen en diemoet blijven staan bovenaan mag je geen ander bericht posten met sticky want dan komt die bovenaan en niet op de 2e plaats.
Dus zonder mod gaat dit niet.
Ik bedoel als je al een bericht heb staan bovenaan met sticky vb mededelingen en diemoet blijven staan bovenaan mag je geen ander bericht posten met sticky want dan komt die bovenaan en niet op de 2e plaats.
Dus zonder mod gaat dit niet.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat werkt hetzelfde al een sticky, en als je dan een derde bericht mededeling maakt komt die weer bovenaan terecht, ik wil dus telkens als ik een nieuw bericht plaatst, stciky, mededeling of normaal bericht dat die telkens onder komt te staan dus een sticky onder de laatste sticky, een mededeling onder de laatste mededelinh enz, dus moet ik mijn vriend vragendeze mod te instaleren die je aangaf.
Thnx voor de tips.
Thnx voor de tips.