Fatal error: Call to undefined function: mkrealdate
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Fatal error: Call to undefined function: mkrealdate
Hallo,
Ik ben bezig geweest om de Birthday hack te installeren, is verder allemaal goed gegaan, alleen op 1 ding na, als men de geboortedatum invuld in het profiel en vervolgens op ok klikt, krijg ik onderstaande fout !
Fatal error: Call to undefined function: mkrealdate() in /home/forum4all/www/includes/usercp_register.php on line 139
Iemand hier toevallig ervaringen mee.
Ik ben bezig geweest om de Birthday hack te installeren, is verder allemaal goed gegaan, alleen op 1 ding na, als men de geboortedatum invuld in het profiel en vervolgens op ok klikt, krijg ik onderstaande fout !
Fatal error: Call to undefined function: mkrealdate() in /home/forum4all/www/includes/usercp_register.php on line 139
Iemand hier toevallig ervaringen mee.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Heb het laatst nog eens gedaan. Heb alle bestanden weer hersteld, waardoor alles dus weer naar behoren werkt... loop ik de Birthday Hack door, dan upload ik de aangepaste bestanden, maak de access database in orde en klaar.... NOT
Maar waar zou ik ook nog eens kunnen posten voor meer info ! Iemand enig idee... ?

Maar waar zou ik ook nog eens kunnen posten voor meer info ! Iemand enig idee... ?
Wat bedoel je met hem zelf aanmaken? Ik zou het ontzettend fijn vinden als ik nou een oplossing zou vinden!
Want verder is alles in orde en ziet er alles goed uit! Alle velden zijn goed, alleen als er in je profiel je geboortedatum invuld dan krijg je die fout. Verder als ik geboortedatum leeg laat dan geeft hij keurig aan, profiel aangepast !
Als je het niet snapt kijk je anders ff op mijn website, misschien krijg je de fout al tijdens de registratie...
http://www.forum4all.nl
Want verder is alles in orde en ziet er alles goed uit! Alle velden zijn goed, alleen als er in je profiel je geboortedatum invuld dan krijg je die fout. Verder als ik geboortedatum leeg laat dan geeft hij keurig aan, profiel aangepast !

Als je het niet snapt kijk je anders ff op mijn website, misschien krijg je de fout al tijdens de registratie...
http://www.forum4all.nl