de download mod geinstalleerd alleen nog 1 vraagje

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
dubock2

de download mod geinstalleerd alleen nog 1 vraagje

Bericht door dubock2 » 03 apr 2003, 08:26

Ik heb eindelijk pafiledb geinstalleerd en alles werkt nu. Ik wil nu alleen weet wat ik nu moet doen. Ik heb in mijn admin panel heb ik een neiwue categorie download erbij gekregen. Daar kan ik bestanden toevoegen enzo en extra velden toevoegen maar als ik dan een bestand heb geupload dan komt ie in de map te staan waar ik het had gezegd, maar ik zie helemaal niks op mijn forum? Wat moet ik nu doen? En bovenaan zie ik 2 neiwue knoppen een belletje en een d van download er staat verder helemaal niks bij. Kunnen jullie me helpen wat ik nu moet doen?

dubock2

Bericht door dubock2 » 03 apr 2003, 11:46

nog 1 vraag die plaatjes die ik erbij krijg voor het downloaden enzo werken niet ze hebben niet de goede link. Hoe doe ik dat?

http://members.lycos.nl/aomproficlan/fo ... =file&id=1

dubock2

Bericht door dubock2 » 03 apr 2003, 11:48

en daar boven bij faq enzo daar zie je alleen de d van downloads staan maar hoe verander ik dat zodat ik naast de d download kan neerzeteen. kan je dat in een bestandje neerzetten?

dubock2

Bericht door dubock2 » 03 apr 2003, 14:34

kan niemand me helpen?

michaa113
Contacteer:

Bericht door michaa113 » 03 apr 2003, 14:39

ik niet
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 03 apr 2003, 15:10

CHMod de map waar geuploadt wordt naar 777. :)
lastmodified.net

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 03 apr 2003, 15:12

dubock2 schreef:en daar boven bij faq enzo daar zie je alleen de d van downloads staan maar hoe verander ik dat zodat ik naast de d download kan neerzeteen. kan je dat in een bestandje neerzetten?
Waarschijnlijk heb je wat moeten aanpassen in lang_main.php en de languages/lang_dutch-map. Bekijk deze gegevens nog eens goed, want waarschijnlijk zit daar een fout.

Ook kan je als je niets in lang_main.php hebt gedaan, templates/<templatenaam>/overall_header.tpl aanpassen (openen in kladblok, soort van HTML)
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Gesloten