memberlist
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

memberlist
Ik heb de mod geinstalleerd dat je kan zie welke rank iemand heeft in de memberlist. Ik heb nu alleen een probleem. Ik heb 7 post en tot de 20 post ofzo dan ben je member. Maar ik be nde admin en bij mij staat er dat ik een newbie ben. Hoe haal ik dat weg want dat wil ik neit want ik ben site admin. Hoe doe ik dat nou? Ik heb mijzelf alweer een speciale rank angewezen als de rank site admin maar dat werkt niet. Hoe kan ik dat veranderen? 

- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Re: memberlist
Je hebt het zo ingesteld dat je de POST rank mod hebt..dubock2 schreef:Ik heb de mod geinstalleerd dat je kan zie welke rank iemand heeft in de memberlist. Ik heb nu alleen een probleem. Ik heb 7 post en tot de 20 post ofzo dan ben je member. Maar ik be nde admin en bij mij staat er dat ik een newbie ben. Hoe haal ik dat weg want dat wil ik neit want ik ben site admin. Hoe doe ik dat nou? Ik heb mijzelf alweer een speciale rank angewezen als de rank site admin maar dat werkt niet. Hoe kan ik dat veranderen?
Niet de Level..
[+] Isento at DeviantArt
In dat geval:
Ga naar je adminpanel > ranks
Maak een speciale rank aan: bijvoorbeeld "Administrator" en bij rank image geef je de naam van het plaatje op met de hoogste rang.
Ga dan naar "Management" onder Gebruikers Beheer.
Zoek daar jezelf op en geef bij "Rank Titel" de rank Administrator op. Klik daarna op OK en dan moet alles werken.
Ga naar je adminpanel > ranks
Maak een speciale rank aan: bijvoorbeeld "Administrator" en bij rank image geef je de naam van het plaatje op met de hoogste rang.
Ga dan naar "Management" onder Gebruikers Beheer.
Zoek daar jezelf op en geef bij "Rank Titel" de rank Administrator op. Klik daarna op OK en dan moet alles werken.