Wat moet ik nou veranderen bij mijn index op dit zo te laten weergeven???
http://www.seekideas.com/forum
Je leest het verkeerd, hij WIL het zo.. het is niet van hem.. en inderdaad ik zie ook niet veel verschil, alleen een mod ernaastStylo schreef:okay ondanks je overmatig hoofdlettergebruik en spellingsfouten![]()
ziet je forum er goed uit..
wat de tabellen betreft; ik zie geen verschil met een ander forum![]()
Mijn fout, las het idd verkeerd...maar toch moet ik je teleurstellen; dit forum is gewoon standaard met een toegevoegde MOD om in te loggen en poll etc..guzelaligillerden schreef:stylo, dit is mijn forum niet. Het is een voorbeeld van hoe ik het wil.
Zie je geen verschil??? Let 's op de tabellen middenin.
Er is een tabel met een onderwerp als SeekIdeas Forum, daaronder is een ander tabel met als onderwerp Idea Forums en daaronder weer Legolas's Movie Reviews.
Sorry ikke allochtoon zijn, ikke niet goed kunnen uitleggen.
Ikke hopen jij mij begrijpen
Uh dan zie jij meer als mij...kan jij het beter uitlegge? want die allochtoon snap ik geen k*t vanMaFKeeZ schreef:ik zie wat je bedoeld ja.. <BR /> ergens tussen misschien?
maar dat is ut nietDaMnNaTiOn schreef:Nope,
maar het lijkt net op invision board man.
naar forum gaan -> rechermuisknop -> bron weergeven aanklikken...easy as it can be..guzelaligillerden schreef:Stylo, ik weet echt niet waar ik moet wezen. Kan je mij a.j.b. een directe link geven.
Wat moet ik nou met de bron??? Weet je wat laamaar ik snap er gewoon geen ene *** van. Straks krijgen jullie ook nog hoofdpijn van mij. Echt bedankt mensen en vooral jij styloStylo schreef:naar forum gaan -> rechermuisknop -> bron weergeven aanklikken...easy as it can be..guzelaligillerden schreef:Stylo, ik weet echt niet waar ik moet wezen. Kan je mij a.j.b. een directe link geven.
en idd zoals leipo al zei heb je ook standaard styles in die vorm..en anders kopieer je gewoon de body code en maak je de nodige veranderingen..