Bee schreef:Ik draai de vraag even om, wie zou er geschikt kunnen zijn om moderator te worden, bekeken naar de specifieke eisen die hier zouden zijn?
Ik denk dat ieder actief lid, die redelijk tot goede support geeft en ook vrij vaak op het forum te vinden is, eventueel in aanmerking kan komen. Ook vind ik het een vereiste dat een lid uit de crew goed in de groep ligt, niet echt conflicten heeft met leden van het forum. Als laatste puntje vind ik het erg belangrijk dat de crew normaal ABN gebruikt, net als leestekens... Ik ga daar natuurlijk niet over niet over komma-n**ken, maar you got my point, right?
En
nee, ik denk niet dat ik in aanmerking zal komen voor het moderatorschap, mijn kennis van phpBB is simpelweg te gering daarvoor...
---- EDIT ----
paul schreef:Ik voel me niet speciaal nee.
Als ik geen support zou geven, denk ik dat mensen veel minder snel geholpen worden hoor. Ik wil best wel is wat onzinnigs posten, maar ik geef denk ik meer support als dat ik onzin post (totdat dit topic kwam dan

)
Ik geloof trouwens dat we deze discussie al eens vaker hebben gevoert...
Paul, ik vind dat jij een van de mensen bent die ik voor zou dragen als kandidaat voor het moderatorschap. Waarom? Jij bent elke dag wel zo'n beetje te vinden op het forum, meermaals zelfs, ook is jouw kennis van phpBB behoorlijk groot en je bent een sociaal type.
Wel vind ik af en toe, dat je te moeilijk gaat doen over bepaalde dingen, zoals discussies met mensen gaan voeren die al meerdere keren zijn gevoerd!

Pak dit nu niet meteen op als een belediging, maar als een puntje om te verbeteren...