.htaccess verwijderd
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: .htaccess verwijderd
Ja hoor, gewoon de MOD instructies omgekeerd uitvoeren.
Okee, en als ik die eruit sloop zou het moeten werken? 'k Zal eens kijken. 

Daar kan ik geen antwoord zo op geven, maar waarschijnlijk wel 

Oke... ik heb de wijzigingen weggehaalt... maar ik heb nu nog steeds een witte pagina.. ben ik nu nog iets vergeten ofzo, of moet ik die modificatiebestanden ook verwijderen?
Ja, doet moet je waarschijnlijk ook verwijderen.
Ik heb de wijzigingen weggehaald, en de bestanden verwijderd.. maar ik heb nog steeds een witte pagina...
-
Al geprobeerd?
Erik Frèrejean schreef:zijn een aantal veel voorkomende oorzaken van witte pagina's. In willekeurige volgorde:
- Corrupte cache file
Login op de server via FTP en verwijder alle bestanden uit de cache map met uitzondering van:
- index.html
- .htaccess
- Corrupt taal bestand
Valt vrijwel zeker af aangezien je niets hebt gemodificeerd
- Verkeerde database. Soms veranderen hosts zonder melding de setup, je kan het volgende proberen:
Open: config.php; Zoek:
Vervang met:Code: Selecteer alles
$dbms = 'mysqli';
Code: Selecteer alles
$dbms = 'mysql';
Proud member of the phpBB 

Ik heb de wijziging met config.php gedaan, en het werkt nu weer... Bedankt!Erik Frèrejean schreef:Al geprobeerd?Erik Frèrejean schreef:zijn een aantal veel voorkomende oorzaken van witte pagina's. In willekeurige volgorde:
- Corrupte cache file
Login op de server via FTP en verwijder alle bestanden uit de cache map met uitzondering van:
- index.html
- .htaccess
- Corrupt taal bestand
Valt vrijwel zeker af aangezien je niets hebt gemodificeerd
- Verkeerde database. Soms veranderen hosts zonder melding de setup, je kan het volgende proberen:
Open: config.php; Zoek:
Vervang met:Code: Selecteer alles
$dbms = 'mysqli';
$dbms = 'mysql';
Wijziging: Ik heb nog een vraagje... krijg ik weer errors als ik de troll mod weer installeer?
De troll mod is nog in ontwikkelings fase, dus het is sowieso niet slim om deze op een live forum te gebruiken, voor die errors kun je beter bij de auteur van de MOD zijn 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
-
Dat is niet te voorspellen. Maar als het goed is niet.Kroker schreef:Wijziging: Ik heb nog een vraagje... krijg ik weer errors als ik de troll mod weer installeer?
Proud member of the phpBB 

Pascal schreef:De troll mod is nog in ontwikkelings fase, dus het is sowieso niet slim om deze op een live forum te gebruiken, voor die errors kun je beter bij de auteur van de MOD zijn
Okee, bedankt.Erik Frèrejean schreef:Dat is niet te voorspellen. Maar als het goed is niet.Kroker schreef:Wijziging: Ik heb nog een vraagje... krijg ik weer errors als ik de troll mod weer installeer?
Als je Board3 portal ge-installeert hebt zitten daar wel wijzigingen in het .htacces bestand in.
Het zou er dan zo uitzien.
Het zou er dan zo uitzien.
<Files "config.php">
Order Allow,Deny
Deny from All
</Files>
<Files "common.php">
Order Allow,Deny
Deny from All
</Files>
DirectoryIndex portal.php index.php index.html index.htm
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
- Masterbas
- Contacteer:
kevin1979 schreef:Als je Board3 portal ge-installeert hebt zitten daar wel wijzigingen in het .htacces bestand in.
Event. modificaties op je forum: ajax chat, pm spy, troll

Groeten,
Masterbas
Masterbas
viewtopic.php?p=394290#p394290Masterbas schreef:kevin1979 schreef:Als je Board3 portal ge-installeert hebt zitten daar wel wijzigingen in het .htacces bestand in.Event. modificaties op je forum: ajax chat, pm spy, troll
Ik heb trouwens ook nog een board3 portal geïnstalleerd, waar alleen het nieuwsblok nog van geinstalleerd is.. maar voor die modificatie hoef je geen .htaccess te editten...

ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op