Hoe jouw site bekend maken bij het pupliek

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Gesloten
yoursystem

Hoe jouw site bekend maken bij het pupliek

Bericht door yoursystem » 04 mei 2010, 10:31

Halo allemaal :) ,

Mijn naam is rudo sintubin woonachtig te MALDEGEM Oost-Vlaanderen in het kleine landje België genaamd.

Ik ben afgestudeerd als computer technicus maar werkzaam in de chemie sector .

Ik heb een vraagje , ik ben al meer dan 15 jaar bezig om voor mensen de problemen met hun pc's of laptops op te lossen of om een totale nieuwe te bouwen naar hun smaak en behoefte, na een tijd zegt een collega van me waarom begin je niet iets als bijberoep (dat was in juli 2007) na lang twijfelen en menige nachtjes over te slapen heb ik toen gezegd tegen mezelf , ok waarom niet , wiet niet waagt die niet wint toch ?. Dus ik naar het atheneum om bedrijfsbeheer te halen en is ook gelukt ! na het nodige inschrijvingen (België is een hop naar hier en hop naar daar land , voor alles hebben ze wel één iemand zitten pfffff) en ook de nodig betalingen (amai) en vergunningen , heb ik een bedrijven gecontacteerd om een offerte aan te vragen om een webshop te bouwen . Zogezegd zo gedaan (terug de nodige betalingen , duuuuuuuuuuuuur) Dus de shop is na maanden werken 85% af , maarrrrrrr het is niet wat ik verwacht had :cry: dus heb ik een andere in het Engelse landje gezeten bedrijf gecontacteerd en die gaan een totale nieuwe website bouwen rond treuloaded . De shop nu is online gegaan (zonder me weet) de 18de april van dit jaar, ondaks ik gevraagd had om te wachten tot wanneer ik de pc-configurator totaal onder de knie had . Nu die toch online staat , heb ik de pc-configurator eraf gehaald (bye 680 euro's) en wachten tot men nieuwe shop af is om alles terug te laten in bouwen.Nu vraag ik me af , van hoe ik het best reclame kan maken , want ik maak me echt zorgen dat het een heuse flop word. De bedoeling is dat het een shop word die rond een heuse pc-configurator gebouwd is , dan heb je de volgende keuze oftewel koop je een pre-build systeem oftewel pas je die aan, oftewel bouw je een totale nieuwe systeem , dat is het idee erond voor elk wat wils .
Ik zou graag jullie mening weten of ik te duur ben of niet ,goeie keuze's hebt in systemen van office gebruiker, tot de thuis gebruiker ,tot de gamer. M.A.W nodig ik jullie uit om eens te kijken en jullie gedacht te zeggen in mijn forum (het liefst) of hier ! ik denk dat ik te voorbarig ben , maar ik heb er echt veel tijd ,geld erin gestoken en ben (misschien ten onrechte) ongerust dat het niks word ... Graag jullie mening aub .

Ik dank je bij voorbaat.
rudo sintubin

*knip spam*
www.yoursystem.be
De shop voor jouw systeem :
Gaande van de huishoudelijke gebruiker tot de veel eisende gamer en alsook de op betrouwbare beruste zakelijke gebruiker.

Derky
Contacteer:

Re: Hoe jouw site bekend maken bij het pupliek

Bericht door Derky » 04 mei 2010, 13:02

Dit forum is voor discussie over phpBB gerelateerde onderwerpen. Daarom sluit ik deze.

Gesloten