- Adres van je forum:
http://hdeforum.yourbb.nl/
Event. modificaties op je forum:
Geen, juist aangemaakt
Wanneer ontstond het probleem?
Vandaag, 24Feb, 20:28u
phpBB versie:
3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Nee
Wat is het probleem?
Als ik heb beheerderpaneel opende kwam erop dat ik niet dat laatste versie had. dus ik volgende deze stappen dat erbij staan.
Dus ik heb die automatische update gedownload en het zip bestand uitgenomen, alleen bij de derde stap staat dat ik de uitgepakte instal map moet uploaden, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen, hulp zou handig zijn.# Ga naar de phpBB.nl downloads pagina en download het "Automatische updaten" zip-archief;
# Pak het zip-archief uit;
# Upload de uitgepakte install-map volledig naar je phpBB-root (waar je config.php ook staat).
Dank bij voorbaat
Forum Update
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum Update
Re: Forum Update
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang (wat nodig is voor de stap waar je vastloopt). Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!