Forum Update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
_Dries_

Forum Update

Bericht door _Dries_ » 24 feb 2011, 20:31

• Adres van je forum:
    http://hdeforum.yourbb.nl/

Event. modificaties op je forum:
    Geen, juist aangemaakt

Wanneer ontstond het probleem?
    Vandaag, 24Feb, 20:28u

phpBB versie:
    3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Nee

Wat is het probleem?
    Als ik heb beheerderpaneel opende kwam erop dat ik niet dat laatste versie had. dus ik volgende deze stappen dat erbij staan.
    # Ga naar de phpBB.nl downloads pagina en download het "Automatische updaten" zip-archief;

# Pak het zip-archief uit;

# Upload de uitgepakte install-map volledig naar je phpBB-root (waar je config.php ook staat).
    Dus ik heb die automatische update gedownload en het zip bestand uitgenomen, alleen bij de derde stap staat dat ik de uitgepakte instal map moet uploaden, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen, hulp zou handig zijn.

Dank bij voorbaat

Ger
Contacteer:

Re: Forum Update

Bericht door Ger » 24 feb 2011, 20:32

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang (wat nodig is voor de stap waar je vastloopt). Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!

Gesloten