Photo Album v2 krijg ik niet geinstalleerd, ik heb alle instructies gevolgd, toen ik hem niet geinstalleerd kreeg heb ik dit keer

Kan iemand mij vertellen hoe je hem moet installeren, ik doe kenelijk iets verkeerd.....
bedankt :thumb:
Code: Selecteer alles
# This Photo Album must add 5 tables into your database.
# Fortunately it will not alter any existed tables :)
#
# Upload album_db_install.php and album_mysql.sql to your phpBB root
# directory then run album_db_install.php by typing on the browser
# After that, delete both files immediately
na het lezen van hetgeen hierboven, moet ik bekennen dat ik het wederom niet aandurf om zo'n fotomod te installen, daar ik egg geen kaas gegeten heb van DB's en phpMYAdmin, kortom ik weet dus egg niet wat ik moet doen,carloclaessen schreef:Pffffffffffttttttt, daar vraag je me wat spikey!!!
4 uur werk verricht en er achter komen dat de dbase corrupt was op bepaalde plaatsen, verder een phpmyadmin die stamt van voor de oorlog en dat ik nog geen table aan kon maken hiermee, ik weet niet of de rest hier op aan het wachten is!!!
Kortom geschreven is wat ik heb gedaan is de upgrade naar 2.04 opnieuw gedaan de dbase terug gezet!!!
Verder een goede versie van php my admin gezet (er is weer een nieuwe mensen), en daarna in 5 minuten de install gevolgd die erbij zat, de howto!!!
Toen netjes gezegd succes en gevraagd om de rest weer in het forum te vragen!!!
Kwam er na een half uur achter dat ik was vergeten te chmodden naar 777 maar dat was 1 minuut werk wederom, zo heb ik het opgelost!!!
Mochten mensen er zijn die gedetailleerde uitleg willen over wat ik heb gedaan met de dbase te herstellen dan wil ik dat wel uitwerken maar het is saaie stoffige stof!!!
Tot zover een verslag van mijn kant dan!!!
(lol) Jullie konden dit dus niet weten maar het zat dus niet in de installer of dergelijke het probleem, was dat het geval geweest dan had ik de oplossing er wel neer gezet maar ik heb keurig netjes gedaan wat er in de installer stond en alles werkte perfect gelijk dus helaas geen oplossings verhalen of iets te melden van deze kant!!!
Goh heb ik toch een heel verhaal getypt weer!!!
![]()
![]()
![]()
Misso als je goed had gelezen zag je dat erbij bobbling wat andere problemen aan de gang waren, zoals ik zei had ik de mod zelf in 5 minuten gedaan, die is te doen!!!(lol) Jullie konden dit dus niet weten maar het zat dus niet in de installer of dergelijke het probleem, was dat het geval geweest dan had ik de oplossing er wel neer gezet maar ik heb keurig netjes gedaan wat er in de installer stond en alles werkte perfect gelijk dus helaas geen oplossings verhalen of iets te melden van deze kant!!!
oke ik ga eens een poging wagen, heb net ook alweer 1 en ander gemod, dus jah, ill try it (ben niet zo zelfverzekerd lol, waren trouwens Hypercells, Pageloader en flashgame-Mod en die werken naar behoren)carloclaessen schreef:Misso als je goed had gelezen zag je dat erbij bobbling wat andere problemen aan de gang waren, zoals ik zei had ik de mod zelf in 5 minuten gedaan, die is te doen!!!(lol) Jullie konden dit dus niet weten maar het zat dus niet in de installer of dergelijke het probleem, was dat het geval geweest dan had ik de oplossing er wel neer gezet maar ik heb keurig netjes gedaan wat er in de installer stond en alles werkte perfect gelijk dus helaas geen oplossings verhalen of iets te melden van deze kant!!!
Ook voor jou is die wel te doen!!!
Voor de dbase er zit en installer bij die je kan draaien dus je hoef niks te weten van phpmy admin!!!
Verdere vragen kan ik rustig beantwoorden!!!
Denk eraan als je de installer upload dat je ook de sql file in de root zet, en na een succesvolle installatie deze beide files weer verwijderd!!!