hallo phpbb.nl
ik zoek de style van http://wiki.phpbb.com
ik heb hem geprobeerd na te maken, maar dat lukt niet
als iemand die stijl heeft, of weet waar je die kan krijgen, antwoord dan s.v.p. zodat ik verder kan met m'n wiki.
MVG
markisoke
phpbb wiki stijl?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: phpbb wiki stijl?
Die is niet publiekelijk beschikbaar. Verder, voor mediawiki support zal je support moeten vragen op de mediawiki site, en niet hier. Wij geven geen support voor mediawiki.
nee, maar ik heb alleen die template nodig, en volgens mij heeft iemand die in opdracht van phpbb.com gemaakt. (dezelfde die ook prosilver en subsilver gemaakt hebben) dus ik dacht dat phpbb die wel vrijgeeft. tevergeefs dus.
Dat is helaas niet waar, de wiki stijl heeft will_hough gemaakt, en is (c) bij de phpBB groep , zoals de wiki al in het copyright heeft staan.markisoke schreef:nee, maar ik heb alleen die template nodig, en volgens mij heeft iemand die in opdracht van phpbb.com gemaakt. (dezelfde die ook prosilver en subsilver gemaakt hebben)
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads