phpbb wiki stijl?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
markisoke

phpbb wiki stijl?

Bericht door markisoke » 10 jan 2009, 12:42

hallo phpbb.nl
ik zoek de style van http://wiki.phpbb.com
ik heb hem geprobeerd na te maken, maar dat lukt niet
als iemand die stijl heeft, of weet waar je die kan krijgen, antwoord dan s.v.p. zodat ik verder kan met m'n wiki.

MVG
markisoke

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: phpbb wiki stijl?

Bericht door Paul » 10 jan 2009, 13:13

Die is niet publiekelijk beschikbaar. Verder, voor mediawiki support zal je support moeten vragen op de mediawiki site, en niet hier. Wij geven geen support voor mediawiki.

markisoke

Bericht door markisoke » 11 jan 2009, 13:55

nee, maar ik heb alleen die template nodig, en volgens mij heeft iemand die in opdracht van phpbb.com gemaakt. (dezelfde die ook prosilver en subsilver gemaakt hebben) dus ik dacht dat phpbb die wel vrijgeeft. tevergeefs dus.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 11 jan 2009, 14:32

markisoke schreef:nee, maar ik heb alleen die template nodig, en volgens mij heeft iemand die in opdracht van phpbb.com gemaakt. (dezelfde die ook prosilver en subsilver gemaakt hebben)
Dat is helaas niet waar, de wiki stijl heeft will_hough gemaakt, en is (c) bij de phpBB groep , zoals de wiki al in het copyright heeft staan.

Plaats reactie