Ik gebruik voor het uploaden ws_ftp le maar waarom moet de namen van de bestanden niet groten zijn dan 8 letters?, is dit in te stellen.
Als ik mijn forum (.3) op een nieuwe server wil zeten met een nieuwe versie (.4) moet ik dan allen de nieuwe versie erop te zetten en dan mijn back up uploaden?
bedankt :thumb:
ff een paar vraagjes
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Re: ff een paar vraagjes
Ik vermoed dat dit meer beperking is van je server dan van ws_ftp_le, zeker weten doe ik het niet omdat ik het programma niet zelf gebruik. Kun je er ook niets over vinden in de help van het programma.Bobbelingman schreef:Ik gebruik voor het uploaden ws_ftp le maar waarom moet de namen van de bestanden niet groten zijn dan 8 letters?, is dit in te stellen.
En je moet daarna je database updaten, hierbij word geen data verwijderd en behoudt je alle gebruikers/berichten etc. , er wordt alleen een aanpassing van de database uitgevoerd.Als ik mijn forum (.3) op een nieuwe server wil zeten met een nieuwe versie (.4) moet ik dan allen de nieuwe versie erop te zetten en dan mijn back up uploaden?
Natuurlijk wel rekening houden dat je op deze manier eventuele geïnstalleerde mods kwijt bent, als je 2.04 "schoon" upload.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !