Paul_ schreef:
Hoe haal ik hier de SID eruit? Ik las hier een draadje dat je ze er handmatig uit kunt halen (415x). Is daar niet een andere oplossing voor?
Wat zijn de voordelen van de SID?
En de nadelen? (veel data googlebots, slechte indexering) Ook een slechte ranking? Want bij msn sta ik gewoon goed en bij google zeer slecht. (of is dat weer iets anders?)
Er is een mod op phpBB.com (nu down- althans het forum) die ervoor zorgt dat Google geen SID krijgt.
Voordelen van SID waren dacht ik, correct me if I'm wrong, dat je ingelogd blijft en dus niet op elke pagina moet inloggen.
Nadelen zijn er echter ook, dat is dat Google ze niet kan indexeren. Alhoewel dat niet het geval moet zijn, Google bezoekt mijn forum 1.5/2 keer per dag gemiddeld, terwijl ik toch niks aan de SID heb gedaan, en op 2 sta. Het heeft dus niks met een eventuele slechte ranking te maken, de verschillen tussen de MSN Search en Google zijn te verklaren door het verschil in rankingmethode. MSN kijkt ook weliswaar naar het aantal links, maar hun schema werkt anders, ze gebruiken dus een ander systeem.