stijl/template installeren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

stijl/template installeren
hey allemaal..
ik heb wat vraagjes:
1: hoe install ik een template/stijl .. ik kan de downloads zo vinden maar wat moet ik er dan verder mee doen??
2: als ik dan een template heb.. kan ik dan zelf de buttons aanpassen??
want ik kan ze zelf maken met adobe photoshop.. das geen probleem.. maar hoe zorg ik er dan voor dat ze online komen??
thx alvast, -rocketboy-
ik heb wat vraagjes:
1: hoe install ik een template/stijl .. ik kan de downloads zo vinden maar wat moet ik er dan verder mee doen??
2: als ik dan een template heb.. kan ik dan zelf de buttons aanpassen??
want ik kan ze zelf maken met adobe photoshop.. das geen probleem.. maar hoe zorg ik er dan voor dat ze online komen??
thx alvast, -rocketboy-
Re: stijl/template installeren
Downloaden -> unzippen -> uploaden -> instaleren in je admin panel-rocketboy- schreef:hey allemaal..
ik heb wat vraagjes:
Ja dat kan, het simpelste is om je eigen buttons dezelfde naam te geven als de huidige buttons en dan uploaden en dan staan jouw eigen buttons daar.-rocketboy schreef: 2: als ik dan een template heb.. kan ik dan zelf de buttons aanpassen??
thx alvast, -rocketboy-
Bijna 1500 posts!
En als je perseé de langere weg kiest, dan moet je in de .tpl bestanden de namen veranderenabcde schreef:Ja dat kan, het simpelste is om je eigen buttons dezelfde naam te geven als de huidige buttons en dan uploaden en dan staan jouw eigen buttons daar.-rocketboy schreef: 2: als ik dan een template heb.. kan ik dan zelf de buttons aanpassen??
thx alvast, -rocketboy-
Guess who's back..
...enne, waarheen moet je dan uploaden ?abcde schreef: Downloaden -> unzippen -> uploaden -> instaleren in je admin panel
Zitten alle files wel in die map?
http://www.phpbb.com heeft een paar templates met kapotte mappen.
http://www.phpbb.com heeft een paar templates met kapotte mappen.