Nieuwe Versie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nieuwe Versie
Is het al bekend of er een nieuwere versie uit komt van phpBB?
Ik heb Nu 2.0.10, en ik vraag me af waneer er een nieuwe uit komt.
Ik heb Nu 2.0.10, en ik vraag me af waneer er een nieuwe uit komt.
- CG bandicoot
- Contacteer:
Yep. Wees blij dat ze na de release van 2.0.6 niet gestopt waren.
Anders zat je nu met dat sql injection gedoe. Dat was nog wel de allergrootste fout ooit gemaakt in een phpBB.
Maarja. Fouten moeten kunnen.
Anders zat je nu met dat sql injection gedoe. Dat was nog wel de allergrootste fout ooit gemaakt in een phpBB.
Maarja. Fouten moeten kunnen.
Code: Selecteer alles
<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dit klopt niet. het wordt door de update's moeilijker om het forum te 'kraken'. Dit gaat om hele kleine verbeteringen. Schrikl niet als je denkt dat het te kraken is: Alles is te kraken! Maar phpbb is toch een van de moeilijkste pakketten om te kraken.Prophecy schreef:omdat het steeds "makkelijker" om deze versies te kraken, de beveiliging te doorboren zeg maar, bij user gegevens te komen.... en gewoon, waarom brengt VW om de zoveel tijd een nieuwe Golf uit? precies hetzelfde idee! maar om ff terug te komen op t topic men is nu bezig met 2.2
En vw brengt een nieuwe uit omdat auto's met dag dag verbeteren en modellen snel verouderen. Met het internet is het niet zo. De nieuwe versie is om op het zelfde niveu te komen als de andere (Betaalde!!) forum systemen te komen zoals vBulletin en ipb.
Bij 2.0.x wel. 2.2 moet nog uit komen.discusvis schreef:oke duidelijk maaaaaaaaaaaarr haalt een nieuwere versie meteen de fouten uit een oudere ¿?

- WebSiteNet
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
1tje ervan is zeer stabiel naar mijn mening 
Maar die is nu niet meer beschikbaar

Maar die is nu niet meer beschikbaar

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Ondertussen is de MD5 techniek (gebruikt om je wachtwoorden veilig op te slaan) ook niet meer 100% veilig. Eerst werd gedacht dat het alleen maar d.m.v. brute-force te hacken was, maar nu blijkt dat je via allemaal wiskundige berekeningen, algoritmen en andere trucjes dingen kunt ontcijferen.
Bron: Tweakers.net
(Ja, ik weet dat het decrypten van MD5 wachtwoorden nog niet helemaal reëel is, maar 100% veilig is het niet meer.)
Bron: Tweakers.net
(Ja, ik weet dat het decrypten van MD5 wachtwoorden nog niet helemaal reëel is, maar 100% veilig is het niet meer.)
- WebSiteNet
- Contacteer: