5 vragen.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
dubock2

5 vragen.

Bericht door dubock2 » 02 mei 2003, 17:23

Ik wil graag een andere template installeren maar moet ik dan alle mods weer overneiwu installeren en toepassen in de neiwue template? Hoe kan ik het maken dat je als je de muis over de link gaat hij oranje en knipperen gaat? Hoe kan ik navigatie nog links toevoegen en bovenaan de pagina waar links staan ook nog wat toevoegen links? Hoe kan ik bij een portal links onder staat links daar wil ik een paar toevoegn. hoe doe ik dat?

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 02 mei 2003, 17:26

- alle mod's in de templates wel..
- de fade mod gebruiken..
- overall_header.tpl en portal_body.php zie je andere links staan hier kun je nog meer tussen/achter/voor plaatsen..
- ook alweer in portal_body.tpl staan deze..

- Let erop met de links en navigatie moet je in PHP of HTML werken..
[+] Isento at DeviantArt

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 02 mei 2003, 17:26

Betreffende de mods, ja je moet de mods opnieuw toepassen op die nieuwe templates...

Je links doen knipperen? Hmmm, 'k denk dat dit gaat met flash, mss ook met java-applets, maar met css betwijfel ik dat... Anyway, ik weet de code niet, op geen enkele manier.

Navigatie toevoegen doe je via overall_header.tpl (voor phpbb forum dan). Als't is voor nen portal, moet je daar maar eens zoeken, met portals geen ervaring...

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 02 mei 2003, 17:30

Hey ik had dat al gepost :x
Maja met face mod kun je heel de tijd laten terug faden..van grijs naar zwart en dan weer opnieuwe bijv.
[+] Isento at DeviantArt

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 02 mei 2003, 17:32

Leipo schreef:Hey ik had dat al gepost :x
Sowy, same op post gedrukt blijkbaar :)
Leipo schreef:Maja met face mod kun je heel de tijd laten terug faden..van grijs naar zwart en dan weer opnieuwe bijv.
Faden is nie echt knipperen he... Tenzij ge de fade heel snel laat gebeuren en cosntant laat doorlopen, en dan kiest tussen twee kleuren waarvan de ene kleur dezelfde is als de achtergrond kleur... Natuurlijk niet handig als je dan een afbeelding als achtergrond hebt ...

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 02 mei 2003, 18:34

w0lfie.be schreef:
Leipo schreef:Maja met face mod kun je heel de tijd laten terug faden..van grijs naar zwart en dan weer opnieuwe bijv.
Faden is nie echt knipperen he... Tenzij ge de fade heel snel laat gebeuren en cosntant laat doorlopen, en dan kiest tussen twee kleuren waarvan de ene kleur dezelfde is als de achtergrond kleur... Natuurlijk niet handig als je dan een afbeelding als achtergrond hebt ...
Bedoelde ik maar hij heeft geen afbeelding dacht ik...en ik denk ook niet dat hij gelijk met achtergrond bedoelt..denk ik dan??
[+] Isento at DeviantArt

Gesloten