nieuw bericht-afbeelding elders op pagina plaatsen?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

nieuw bericht-afbeelding elders op pagina plaatsen?
Hallo,
is het mogelijk de afbeelding voor 'nieuw bericht' niet enkel voor de forumnaam te zetten in index_body, maar ook elders op de index-pagina (of in de overall_header)?
zo ja, hoe?
groet,
keun
is het mogelijk de afbeelding voor 'nieuw bericht' niet enkel voor de forumnaam te zetten in index_body, maar ook elders op de index-pagina (of in de overall_header)?
zo ja, hoe?
groet,
keun
pulchrum pro patria mori
ah nee, maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.
ik had het over deze afbeelding:
groet,
keun
ik had het over deze afbeelding:
groet,
keun
pulchrum pro patria mori
@ Prophecy: dat is niet wat hij zegt..
@ Keun, dat kan op dezelfde manier, maar dan met "{catrow.forumrow.FORUM_FOLDER_IMG}". Het is alleen wat lastiger, omdat het binnen de cat- en forumrow moet staan. Als je index_body.tpl opend, zie je "<!-- BEGIN forumrow -->" en "<!-- END forumrow -->" staan. Alleen daartussen werkt het goed. In de header gaat op deze manier dus niet lukken (het kan wel, maar dat wordt ingewikkelder).

@ Keun, dat kan op dezelfde manier, maar dan met "{catrow.forumrow.FORUM_FOLDER_IMG}". Het is alleen wat lastiger, omdat het binnen de cat- en forumrow moet staan. Als je index_body.tpl opend, zie je "<!-- BEGIN forumrow -->" en "<!-- END forumrow -->" staan. Alleen daartussen werkt het goed. In de header gaat op deze manier dus niet lukken (het kan wel, maar dat wordt ingewikkelder).
ja. inderdaad. hoe kan ik er dus voor zorgen dat in {catrow.forumrow.FORUM_FOLDER_IMG} ik de 'catrow' en de 'forumrow' kan specifiëren? wat is m.a.w. de 'ingewikkelde' manier?Spambot schreef:@ Keun, dat kan op dezelfde manier, maar dan met "{catrow.forumrow.FORUM_FOLDER_IMG}". Het is alleen wat lastiger, omdat het binnen de cat- en forumrow moet staan. Als je index_body.tpl opend, zie je "<!-- BEGIN forumrow -->" en "<!-- END forumrow -->" staan. Alleen daartussen werkt het goed. In de header gaat op deze manier dus niet lukken (het kan wel, maar dat wordt ingewikkelder).
groet,
keun
pulchrum pro patria mori