[KIJK] UltrasArnhem.nl (URL AANGEPAST!)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Menace2Society
UltrasArnhem.nl (URL AANGEPAST!)
Beetje bij beetje probeer ik heb een beetje aan te passen. Hebben mensen nog tips voor mods die bij een dergelijk forum passen?
Laatst gewijzigd door Menace2Society op 10 feb 2005, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Menace2Society
-
- Menace2Society
hehehehe... Oke, daar heb je me..Rico schreef:Rico schreef: Maar vitesse is toch geel zwart, en niet geel wit grijs?

Maar zwart vind ik ook zo donker... en het uitshirt was altijd wit..

Het lettertype is germanica als ik me niet vergis. Als je die downloadt krijg je verschillende uitvoeringen ervan.Robinforum schreef:mooi lettertype :thumb:
Alleen vind ik het door het lettertype en de grootte van de text + de images van de fora het eruitzien als openBB
Het 2e kan ik niet helemaal volgen.. openBB?

- superman5000
- Contacteer:
- Menace2Society
Ja was ik mee bezig... gaat niet helemaal zoals ik wil. In dreamweaver kon hij met de find and replace functie een aantal stukjes niet vinden. In het 'dicussie' gedeelte heb ik in de betreffende 2.0.10 thread gevraagd wat ik er mee kan doen.bee schreef:Heek mooi, ook rustig voor je ogen, alleen.... 2.0.8 ? Ik zou toch even updaten als ik jouw was.
Ik wil van 2.0.8 naar 2.0.11 want er zit niets anders op toch?
- Menace2Society
- Menace2Society
Nu heb ik het probleem dat die mails heel erg verkaaid aankomen. Dus met allemaal tags erin. Had toen die HTML-mail mod geinstalleerd maar ik had niet alle mails aangepast en bij sommige was ik bijv. links vergeten.Spambot schreef:Bedenk wel dat HTML mails voor sommige mensen onbruikbaar zijn, en er dus problemen kunnen ontstaan bij registratie. En wat mods betreft, bijna alle oude mods zijn gewoon toepasbaar.
Dan is die HTML-mail beter, mooi aankleden in de stijl van het forum enzo...
Voor de chatbox zoek ik ook nog een oplossing, deze werkt niet helemaal vlekkeloos. Hij hapert nogal, is dat een veel voorkomend probleem? Ik las laatst op smartor geloof ik dat iemand bezig was met het ontwerpen van een beter chatbox-mod.
Dat is nou juist een kenmerkend probleem van HTML mails, de standaard phpBB mails bevatten geen tags.Menace2Society schreef: Nu heb ik het probleem dat die mails heel erg verkaaid aankomen. Dus met allemaal tags erin. Had toen die HTML-mail mod geinstalleerd maar ik had niet alle mails aangepast en bij sommige was ik bijv. links vergeten.
Dat kan bijna niet anders, de chatbox werkt met een refresh systeem. Je kan wel instellen dat berichten sneller weggehaald worden, dan schiet hij wat minder van boven naar beneden. Je kan ook de volgorde omdraaien (nieuwe berichten boven), dit is wat irritant maar verhelpt het schokken wel.Menace2Society schreef:Voor de chatbox zoek ik ook nog een oplossing, deze werkt niet helemaal vlekkeloos. Hij hapert nogal, is dat een veel voorkomend probleem? Ik las laatst op smartor geloof ik dat iemand bezig was met het ontwerpen van een beter chatbox-mod.