Kan iemand vertellen hoe ik dit zoveel mogelijk kan oplossen?Warning: Division by zero in /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/bank.php on line 69
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/bank.php:69) in /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/bank.php on line 81
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/bank.php:69) in /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/includes/page_header.php on line 477
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/bank.php:69) in /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/includes/page_header.php on line 479
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/bank.php:69) in /usr/home/cd1872/domains/hpcoaster.nl/public_html/includes/page_header.php on line 480
Scripting fouten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Scripting fouten
Ik was laatst bezig om een gedownloade MOD (een (geld)bank op het forum) te installeren, maar nu krijg ik deze fouten te zien:
Nee, dat is het probleem niet.
Dit zijn de regels in page_header.php waar hij de fouten aangeeft (vanaf regel 477):
Dit zijn de regels in page_header.php waar hij de fouten aangeeft (vanaf regel 477):
En dit de regels 69 t/m 81 uit bank.php:header ('Cache-Control: private, pre-check=0, post-check=0, max-age=0');
}
header ('Expires: 0');
header ('Pragma: no-cache');
$template->pparse('overall_header');
?>
$interesttime = $interesttime / $board_config['bankpayouttime'];
for ($x = 0; $x < mysql_num_rows($uiresult); $x++)
{
$holding = "";
$holdingplus = "";
$uirow = mysql_fetch_array($uiresult);
$holdingplus = ((($uirow['holding'] / 100) * $board_config['bankinterest']) * $interesttime);
$holding = $uirow['holding'] + $holdingplus;
$holding = round($holding);
$usql = "update phpbb_bank set holding='$holding' where name='$uirow[name]'";
if ( !($db->sql_query($usql)) ) { message_die(GENERAL_MESSAGE, 'Error Giving Interest Out!<br>'.mysql_error()); }
}
header("bank.php");
Code: Selecteer alles
$interesttime = $interesttime / $board_config['bankpayouttime'];
Simpelweg vertaald: hier deelt hij door 0, wat niet mag. $board_config['bankpayouttime'] heeft dus geen waarde. Heb je de database update voor de mod uitgevoerd, en heb je dat veld ingevuld in je configuratie?Warning: Division by zero
Mosymuis bedoelt hier mee:
Je bank geeft rente, om dit uit te betalen heeft hij een tijd nodig om de hoeveel seconde dit moet gebeuren.
604800 = 1 week
Dus bij bank even het veld invullen waar dit geregeld wordt en het moet werken. Rente is dan wekelijks uitbetaald :thumb:
Je bank geeft rente, om dit uit te betalen heeft hij een tijd nodig om de hoeveel seconde dit moet gebeuren.
604800 = 1 week
Dus bij bank even het veld invullen waar dit geregeld wordt en het moet werken. Rente is dan wekelijks uitbetaald :thumb:
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Maar...je raad het al, weer een fout!
Als ik nu geld van de rekening wil halen geeft hij dit aan:
Sorry dat ik misschien zoveel vraag, maar ik ben gewoon niet goed in het opsporen en begrijpen van fouten. Daarom ben ik ook zo blij dat dit forum er is!
Als ik nu geld van de rekening wil halen geeft hij dit aan:
Naar mijn idee (en dat is volgens mij ook zo) mist hij een tabel in de MySQL database...Fatal Updating User Points!
Unknown column 'user_points' in 'field list'
Sorry dat ik misschien zoveel vraag, maar ik ben gewoon niet goed in het opsporen en begrijpen van fouten. Daarom ben ik ook zo blij dat dit forum er is!
- Bas
- Contacteer:
Je moet eerst Points/Cash MOD hebben!
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=94055
voor de Cash MOD...
Dan maak je een currency die user_points heet
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=94055
voor de Cash MOD...
Dan maak je een currency die user_points heet

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!