Taal gewijzigd naar NL maar er gebeurt niks
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Taal gewijzigd naar NL maar er gebeurt niks
Hallo
Ik heb de taal in configuratie veranderd van engels naar nederlands, alleen het forum blijft in het engels. Blijkbaar doe ik iets niet goed, maar ik weet niet wat!
Wie kan mij helpen!
Ik heb de taal in configuratie veranderd van engels naar nederlands, alleen het forum blijft in het engels. Blijkbaar doe ik iets niet goed, maar ik weet niet wat!
Wie kan mij helpen!
Heb je de taal in je profiel ook gewijzigd naar Nederlands?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
Dat is praktisch onmogelijk.. Heb je de bestanden op je server bekeken? Kloppen de namen van de mappen? De juiste taal geselecteerd in je eigen profiel? Wat gebeurd er als je Nederlands de standaardtaal van het forum maakt? En wat gebeurd er als je de map lang_english dan tijdelijk een andere naam geeft?
Ik heb ook een probleem met me nederlandse taal op me forum...
heel raar: als je niet bent ingelogt is me forum nederlands en als je inlogt is het ineens engels... hetzelfde geld voor de FAQ
Een vriend van me had hetzelfde probleem maar die heeft alle bestanden die in de map lang_dutch stonden naar de map lang-enlish verplaatst... als je dan de engelse taal koos kreeg je gwn nederlands... dat heb ik ook geprobeerd maar het lukt niet op alles in het nederlands te krijgen...
me login en logout doen het trouwens ook niet helemaal goed... als je inlogt krijg je een 404 fout (kan pagina niet vinden) dan druk je op vorige en dan op vernieuwen... dan ben je wel ingelogt... hetzelfde voor logout...
kan iemand me daar mee helpen?
alvast bedankt...
heel raar: als je niet bent ingelogt is me forum nederlands en als je inlogt is het ineens engels... hetzelfde geld voor de FAQ
Een vriend van me had hetzelfde probleem maar die heeft alle bestanden die in de map lang_dutch stonden naar de map lang-enlish verplaatst... als je dan de engelse taal koos kreeg je gwn nederlands... dat heb ik ook geprobeerd maar het lukt niet op alles in het nederlands te krijgen...
me login en logout doen het trouwens ook niet helemaal goed... als je inlogt krijg je een 404 fout (kan pagina niet vinden) dan druk je op vorige en dan op vernieuwen... dan ben je wel ingelogt... hetzelfde voor logout...
kan iemand me daar mee helpen?
alvast bedankt...
spotligh
hij doet ut al...
kep alleen nog problemen met het in en uitloggen...
kijk maar op http://forum.spotlight-hg.nl
registreer en probeer dan in en uit te loggen...
of heeft iemand nog een login.php file voor me die het misschien wel doet?
kep alleen nog problemen met het in en uitloggen...
kijk maar op http://forum.spotlight-hg.nl
registreer en probeer dan in en uit te loggen...
of heeft iemand nog een login.php file voor me die het misschien wel doet?
spotligh