Hallo allen,
Ik zit met een probleem, maar zal me eerst eventjes netjes voor stellen.
Naam Mario,
Leeftijd: 29 lente's jong.
Beroep: RC Modelbouwer en verkoper.
Sinds een jaar of anderhalf ook een eigen siteje met een forum. Loopt wel niet zo heel hard, maar sinds een paar dagen weer uit de lucht.
(Waarom: Ik weet het niet, maar ben ook nog niet zo thuis in PHP en MYSQL. Het zat bij mijn hosting pakket, dus dat was mee genomen en hoefde er zelf verder weinig aan te doen)
Ik krijg de volgende melding in beeld als ik naar mijn forum wil:
Critical Error: Error creating new session
Ik heb al hier her en der gezocht op dit forum maar nog niet echt een goeie oplossing gevonden vandaar dat ik deze vraag stel.
Ik onderhoud mijn site met Dreamweaver MX, dus als ik via die manier wat kan veranderen zodat alles weer werkt als het oude zou ik daar een pre aangeven aangezien ik niet heel veel verder ben in het aanbrengen van HTML codes.
Bij voorbaad dank voor al jullie hulp.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Groetjes Mario
Hallo Bee,
Ik heb net nog eventjes verder gezocht op het internet en naar nu blijkt is dat de sessions-tabel was volgelopen (550 rijtjes).
Ik heb het tabel leeg gemaakt, en daarna werkte alles weer. Iets dergelijks heb ik al eerder gehad; ik heb toen op aanwijzing van de hosting provider een aanpassing ergens in een van de scripts aangebracht waarmee het probleem verholpen was. Ik weet alleen niet meer wat en waar.
ik kijk het voorlopig wel even aan; als het weer optreedt zal ik zeker jullie hulp nog eens toe roepen. Als dit probleem bij één van jullie bekend is anders en jullie een oplossing weten hoe ik dit probleem kan voorkomen, dan houd ik dat natuurlijk warm aanbevolen!!!
Voor die gene die ook tegen dit probleem zijn aangelopen en de manier hoe ik het heb opgelost is: Ik ben in het controle paneel van mijn site naar PHP my admin gegaan en daarna naar sessions. Deze heb ik geleegd en het probleem was hierna verholpen.
(ik was de manier van hoe en wat eventjes vergeten vandaar dit topic)
Bij voorbaat dank voor ieders hulp. En mocht iemand een oplossing weten hoe ik dit probleem in het vervolg kan ontlopen graag jullie ingeving.
B.v.D. :thumb:
Ik heb net nog eventjes verder gezocht op het internet en naar nu blijkt is dat de sessions-tabel was volgelopen (550 rijtjes).
Ik heb het tabel leeg gemaakt, en daarna werkte alles weer. Iets dergelijks heb ik al eerder gehad; ik heb toen op aanwijzing van de hosting provider een aanpassing ergens in een van de scripts aangebracht waarmee het probleem verholpen was. Ik weet alleen niet meer wat en waar.
ik kijk het voorlopig wel even aan; als het weer optreedt zal ik zeker jullie hulp nog eens toe roepen. Als dit probleem bij één van jullie bekend is anders en jullie een oplossing weten hoe ik dit probleem kan voorkomen, dan houd ik dat natuurlijk warm aanbevolen!!!
Voor die gene die ook tegen dit probleem zijn aangelopen en de manier hoe ik het heb opgelost is: Ik ben in het controle paneel van mijn site naar PHP my admin gegaan en daarna naar sessions. Deze heb ik geleegd en het probleem was hierna verholpen.
(ik was de manier van hoe en wat eventjes vergeten vandaar dit topic)
Bij voorbaat dank voor ieders hulp. En mocht iemand een oplossing weten hoe ik dit probleem in het vervolg kan ontlopen graag jullie ingeving.
B.v.D. :thumb:
Groetjes Mario
De meer permanente oplossing voor dit probleem is hier te vinden http://bfl.rctek.com/guides/?guide=sessions#auto