[Release] ForumImages Templates 2.0.13 Geschikt
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

jah
waar moet ik beginnen ?
bee ,wil jij de leider zijn oke ?
bee ,wil jij de leider zijn oke ?
Ik vind alles best:
Een hosting heb ik al, wel een freehost, maar goed, dat komt wel goed. Ik denk dat je het wel snapt, gewoon
toevoegen achter
in profile_add_body.tpl en
achter
in admin/board_config_body.tpl, deze even naar mij e-maillen of hier een link zetten, en dan zet ik ze bij de andere, en update ik de OP.
Een hosting heb ik al, wel een freehost, maar goed, dat komt wel goed. Ik denk dat je het wel snapt, gewoon
Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br />
<br />
{CONFIRM_IMG}<br />
<br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="explaintitle">{L_CONFIRM_CODE}:</span> * <br />
<span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2">
<input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1"><span class="explaintitle">{L_CONFIRM_PASSWORD}:</span> * <br />
<span class="gensmall">{L_PASSWORD_CONFIRM_IF_CHANGED}</span></td>
<td class="row2">
<input type="password" class="post" style="width: 200px" name="password_confirm" size="25" maxlength="32" value="{PASSWORD_CONFIRM}" />
</td>
</tr>
<tr>
<td class="row1">{L_VISUAL_CONFIRM}<br />
<span class="gensmall">{L_VISUAL_CONFIRM_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2">
<input type="radio" name="enable_confirm" value="1" {CONFIRM_ENABLE} />
{L_YES}
<input type="radio" name="enable_confirm" value="0" {CONFIRM_DISABLE} />
{L_NO}</td>
</tr>
<tr>
<td class="row1">{L_ACCT_ACTIVATION}</td>
<td class="row2">
<input type="radio" name="require_activation" value="{ACTIVATION_NONE}" {ACTIVATION_NONE_CHECKED} />
{L_NONE}
<input type="radio" name="require_activation" value="{ACTIVATION_USER}" {ACTIVATION_USER_CHECKED} />
{L_USER}
<input type="radio" name="require_activation" value="{ACTIVATION_ADMIN}" {ACTIVATION_ADMIN_CHECKED} />
{L_ADMIN}</td>
</tr>
... Maar ik modereer (nog) niet.
*Ding Dong*
Carlo, ik neem aan dat je mijn mailtje ontvangen hebt. Heb je al reactie, of nog niet?
- Carlo Claessen
Release FI templates; The modern Generation
Vol trots presenteer ik u de eerste sets aangepaste ForumImages templates. Deze waren niet meer bijgewerkt sinds phpBB 2.0.6, en via CarloClaessens heb ik toestemming gekregen om deze templates te moderniseren.
Dat heb ik nu gedaan met de meeste van de templates. Ik heb de volgende veranderingen aangebracht:
- Visual Confirmation in ACP
- Visual Confirmation bij registratie
- Update Control
Wijzigingen die ik niet heb aangebracht
- Verwijdering {PHPBB_VERSION}
De templatesimages zijn gewoon in het engels (behalve bij FI subText, dat geen plaatjes heeft). Mocht er behoefte zijn aan Nederlandse plaatjes, dan kan ik kijken of ik deze in mijn collectie heb (ik heb redelijk veel FI spullen liggen hier
)
Ook aan eventuele andere folderimages kan ik komen, ik heb hier ook een aantal van die sets liggen.
Veel plezier en succes ermee!
Downloadlinks vind je in de OP
Vol trots presenteer ik u de eerste sets aangepaste ForumImages templates. Deze waren niet meer bijgewerkt sinds phpBB 2.0.6, en via CarloClaessens heb ik toestemming gekregen om deze templates te moderniseren.
Dat heb ik nu gedaan met de meeste van de templates. Ik heb de volgende veranderingen aangebracht:
- Visual Confirmation in ACP
- Visual Confirmation bij registratie
- Update Control
Wijzigingen die ik niet heb aangebracht
- Verwijdering {PHPBB_VERSION}
De templatesimages zijn gewoon in het engels (behalve bij FI subText, dat geen plaatjes heeft). Mocht er behoefte zijn aan Nederlandse plaatjes, dan kan ik kijken of ik deze in mijn collectie heb (ik heb redelijk veel FI spullen liggen hier

Ook aan eventuele andere folderimages kan ik komen, ik heb hier ook een aantal van die sets liggen.
Veel plezier en succes ermee!
Downloadlinks vind je in de OP