nieuwe stijl installeren fout
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

nieuwe stijl installeren fout
Als ik een nieuwe stijl wil moet ik dan ook de map voor nederlands inzetten en ben ik dan mijn logo weer kwijt of blijft dat staan.
Laatst gewijzigd door Annelies op 08 mar 2005, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Annelies schreef:Als ik een nieuwe stijl wil moet ik dan ook de map voor nederlands inzetten en ben ik dan mijn logo weer kwijt of blijft dat staan.
Het Nederlandse taalbestand staat in de map language (vanaf je root), en zal dus niet overschreven worden of opnieuw gemaakt moeten worden aangezien de stijl in een andere map komt (templates).Annelies schreef:Ik bedoel de taal ,niet plaatjes.
Het logo van je oude stijl ben je "kwijt" als je de andere stijl gaat gebruiken, indien dit mooi is kun je deze (staat in templates/jouwstijlnaam/images/phpbb_logo of logo en die kun je dan verplaatsen naar de nieuwe stijl.
Ik hoop dat ik je vraag een beetje begrepen hebt en zo niet, wil je deze dan wat beter formuleren. :thumb:
Barki.nl
De thema informatie voor het geselecteerde template is opgeslagen. je dient nu de permissies op 'theme_info.cfg (en indien van toepassing, de map van het geselecteerde template) terug te zetten naar read-only
war doe ik dit ,want in theme_info.cfg staat dat je niks mag veranderen.
En als ik verder wil krijg ik dit
phpBB : Critical Error
Could not open lilac_vari template config file
DEBUG MODE
Line : 361
File : functions.php
war doe ik dit ,want in theme_info.cfg staat dat je niks mag veranderen.
En als ik verder wil krijg ik dit
phpBB : Critical Error
Could not open lilac_vari template config file
DEBUG MODE
Line : 361
File : functions.php
- Wout -- w00t