Niewe versie: v1.1.1.
Ik heb de laatste dagen hard gewerkt en er zitten nu een hoop nieuwe functies en bugfixes in. Er zijn paginanummers, een verbeterde zoekfunctie, duidelijke titels bovenaan elke pagina en het adminpanel kent 5 nieuwe opties waarmee de admin enkele instellingen kan wijzigen. BBCode is beter geïntegreerd, normale URL's worden nu omgezet naar links en de User Notes pagina kan volledig worden uitgeschakeld.
Maar het beste komt nog: ik heb er nu twee verzoekjes van enkele gozers van phpbb.com in verwerkt. Dit betekent dat leden, moderators of admins (afhankelijk van de instelling) nu iedere notitie naar keuze aan hun post of topic kunnen toevoegen met slechts twee klikjes. Dit kan handig zijn wanneer je vaak dezelfde boodschap moet typen, bijvoorbeeld voor moderators die vaak topics moeten sluiten om dezelfde reden. Deze optie kan ook worden uitgeschakeld wanneer er geen behoefte aan is. 8)
En tot slot: nu is er ook de optie voor moderators en admins om notities bij te houden over één specifiek forumlid, via een link in elk profiel. In die modus houdt het systeem bij wie de notitie heeft geplaatst, en wie hem voor het laatste heeft bewerkt. Wanneer er notities zijn over iemand van de staff is het voor die persoon onmogelijk om deze te lezen. In het adminpanel bestaat er een optie wat het mogelijk maakt om een email notificatie te sturen naar iedereen die toegang heeft tot de "Notities over ..." pagina, elke keer dat er een nieuwe notitie wordt geplaatst. Dit kan erg handig zijn voor moderators die op de hoogte willen blijven van de ontwikkelingen op het forum. Forumleiding die deze emailtjes niet willen ontvangen kunnen dit uitschakelen in hun profielen.
Omdat er nu zoveel nieuwe opties zijn bijgekomen zou ik bug meldingen zeer op prijs stellen, zodat ik ze zo snel mogelijk kan lappen. Ik heb er zelf al enorm veel gevonden, maar kan niet garanderen dat ik ze allemaal gehad heb. Verzoekjes voor nieuwe opties zijn ook nog steeds welkom.
Iedereen kan deze mod in werking zien in dit nieuwe demo forum:
http://mods.mosymuis.nl (login met tester:tester).
Download deze nieuwe versie
hier. Voor mensen die upgraden vanaf v1.0.2 is er een upgrade readme en bijbehorende dbupdate bijgesloten.