Weergave nieuwe berichten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nl1sms

Weergave nieuwe berichten

Bericht door nl1sms » 02 jun 2005, 16:01

Hoi,

Het valt mij al een tijdje op dat als ik inlog op mijn forum en er zijn nieuwe berichten geschreven door gebruikers dat ik niet het rode blaadje in cirkel symbool zie. (Ik neem aan dat het een blaadje is :) )

De ene keer wel, en de andere keer helemaal niet. Ik zit gewoon met subsilver. Iemand een verklaring ?

Groetjes Thijs

nl1sms

Bericht door nl1sms » 06 jun 2005, 20:06

Toch jammer dat er helemaal geen reply van iemand komt. Blijkbaar is dit al besproken ofzo. Het probleem zit hem waarschijnlijk dat de index.php bij mij in de cache zit en deze niet gerefreshed word op het moment dat ik een nieuw bericht gelezen heb, vervolgens terug ga naar de index en constateer dat ik nog steeds ongelezen berichten heb. Druk ik op refresh dan is het wel goed. Jammer dat php dat zelf niet doet op het moment dat je iets hebt gelezen.

Groetjes Thijs

abcde

Bericht door abcde » 06 jun 2005, 21:33

Ik denk eerlijk gezegd dat het aan je cookie instellingen ligt. Gebruik eventueel de 'Auto Cookie Mod' (in de 'mod'-afdeling op phpBB.com).
Bijna 1500 posts!

HavocRay
Contacteer:

Bericht door HavocRay » 06 jun 2005, 22:15

Of ga naar je AdminCP en kies General Configration en stel de cookie instellingen goed in..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 jun 2005, 14:30

dat doet de auto cookie mod, en niet iedereen weet hoe die ze moet instellen ;)

nl1sms

Bericht door nl1sms » 07 jun 2005, 17:05

Cookie instellingen in php zijn alleen het pad (die bij mij / is) en de domein die bij mij leeg is en de cookie naam die standaard phpbb2mysql heet.

Cookie secure staat uit, en de session length is standaard. (3600 secs)

Dus ja wat valt er hier verder aan in te stellen ?!?! En wat heb ik hier fout aan ingesteld ?

een auto cookie mod heb ik niet, vind het een beetje vreemd dat dat niet standaard in phpbb2 geregeld is :?

Groetjes Thijs

Gesloten