Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Corylus
Bericht
door Corylus » 16 jan 2003, 13:58
ik heb een waarschijnlijk heel makkelijke vraag, maar kan het ff niet vinden...
ik heb een phpbb forum, versie 2.03 dat ik smaller wil maken (het heeft, net als dit forum, smalle witranden rondom, en die wil ik groter maken, dus dat wat er in staat smaller).
In welk bestand doe je dat ?? Het is namelijk onbegonnen werk om ze allemaal door te lopen

-
trinitron
-
Contacteer:
Bericht
door trinitron » 16 jan 2003, 19:37
Corylus schreef:ik heb een waarschijnlijk heel makkelijke vraag, maar kan het ff niet vinden...
ik heb een phpbb forum, versie 2.03 dat ik smaller wil maken (het heeft, net als dit forum, smalle witranden rondom, en die wil ik groter maken, dus dat wat er in staat smaller).
In welk bestand doe je dat ?? Het is namelijk onbegonnen werk om ze allemaal door te lopen

templates/xxx/index_body.tpl
-
Corylus
Bericht
door Corylus » 16 jan 2003, 19:49
als ik die aanpas wordt alleen het gedeelte binnen de lijnen kleiner....
ik bedoel eigenlijk de buitenste lijn (dus dat deel dat geheel om het forum heen staat..de dunne lijn

-
leonarduz
-
Contacteer:
Bericht
door leonarduz » 20 jan 2003, 15:51
trinitron schreef:templates/xxx/index_body.tpl
Zou ik niet doen.
Ik zou gewoon een index.html bestandje aan maken (omdat index.php al in gebruik is

) en daarin drie frames maken. De middelste link je naar index.php en de linker en de rechter maak je net zo breed als je wilt en met de kleur die je zelf wilt
-
Corylus
Bericht
door Corylus » 21 jan 2003, 12:06
leonarduz schreef:trinitron schreef:templates/xxx/index_body.tpl
Zou ik niet doen.
Ik zou gewoon een index.html bestandje aan maken (omdat index.php al in gebruik is

) en daarin drie frames maken. De middelste link je naar index.php en de linker en de rechter maak je net zo breed als je wilt en met de kleur die je zelf wilt
ik heb het al opgelost door een smaller template aan te passen...
niet dat er nog veel van het orgineel over is, maar ja
in elk geval bedankt voor alle hulp
-
Supportforum.nl
-
Contacteer:
Bericht
door Supportforum.nl » 24 jan 2003, 21:16
leonarduz schreef:trinitron schreef:templates/xxx/index_body.tpl
Zou ik niet doen.

ik vindt dat een beetje een erg knullige oplossing. als je kijkt in templates/xxx/overall_header.tpl zie je daar de grootte van de tabel staan die op 100% staat en die kun je vanzelfsprekend daar ook kleiner maken, danwel in procenten danwel in een vast aangegeven aantal pixels.