Kleuren veranderen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Kleuren veranderen
1) Ik heb een template gedownload van phphacks
Mag ik die aanpassen???
2) Ik heb stiekem ook al wat zitten klooien bij oudere templates met kleuren maar nu krijg ik in het ACP van stijlenbeheer van deze #tekens voor kleurvelden. Dus die kan ik niet veranderen???
3)mag ik het logo ook aanpassen??
Alvast bedankt
Joey
Mag ik die aanpassen???
2) Ik heb stiekem ook al wat zitten klooien bij oudere templates met kleuren maar nu krijg ik in het ACP van stijlenbeheer van deze #tekens voor kleurvelden. Dus die kan ik niet veranderen???
3)mag ik het logo ook aanpassen??
Alvast bedankt
Joey
Okeej bedankt!!
Zit ik dan niet vast aan een copyright?? niet dat me dat iets uitmaakt in tegendeel. Ik heb respect voor die mensen die zoiets ''kunnen'' maken!
Maar nu heb ik het volgende.
Ik host mn forum nu bij funpic.org en ik bezit zelf over een .NL domein.
Zelf weet ik weinig van forums overzetten, maar nu dacht ik, als ik nu eens het forum geheel opnieuw in mijn.nl domein installeer kan ik dan gewoon mijn berichten van funpic overgooien naar mijn .NL domein
Zit ik dan niet vast aan een copyright?? niet dat me dat iets uitmaakt in tegendeel. Ik heb respect voor die mensen die zoiets ''kunnen'' maken!
Maar nu heb ik het volgende.
Ik host mn forum nu bij funpic.org en ik bezit zelf over een .NL domein.
Zelf weet ik weinig van forums overzetten, maar nu dacht ik, als ik nu eens het forum geheel opnieuw in mijn.nl domein installeer kan ik dan gewoon mijn berichten van funpic overgooien naar mijn .NL domein
Ja had hem gevonden en de tutorial uitgeprint. bedankt
maar nu stuit ik op het volgende probleem
Ik host mn .NL site bij budgettrends deze ondersteunen php.
Nu wijzig ik het config.php bestand maar ik weet dus niet wat ik moet invullen bij $dbhost
$dbname
$sdbuser
$dbpassword
ik weet niet wat ik moet invullen bij accountname_databasename!
Mijn database heb ik gewoon vernoemd naar de site, brocoteajm......
Kan iemandme hierbij helpen??
bij voorbaat dank.
Joey