Dus, als jullie een goede naam weten, post het maar in dit topic. Natuurlijk mag je ook op de style reageren.
 Dus, als jullie een goede naam weten, post het maar in dit topic. Natuurlijk mag je ook op de style reageren. 
(niet registreren en posten graag)
*EDIT*
Ik heb de link weggehaald, het werd niks...

Op welke dat dan wel niet want ik herken er totaal geen van de mijne in.Wout -- w00t schreef:Heb het een klein beetje op gebasseerd.Stef schreef:Ik moet aan het template van DoubleJ denken
Idd die folder images moeten nog veel werk hebben.Stef schreef:én de knoppies vind ik een beetje paint achtig.
Oh, GangsterGrey bedoel je. Hmm, ik zal kijken of ik die nog heb...DoubleJ schreef: Ik vond de grijze template die je hiervoor mee bezig hield echt stukken beter.
Cellpics waren mooier, je had minder subSilver feel.
Daar ga ik ook nog veel aan doen.DoubleJ schreef:Probeer ook wat aan de layout te veranderen want de layout is nog steeds subSilver achtig.