faq en memberlist enkel aan bepaalde groepen tonen,
kan dit?
[beveiliging]Memberlist niet zomaar tonen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Work-arounds
Wat je kunt doen is zorgen dat de links naar de FAQ en Gebruikerslijst er alleen staan als iemand ingelogd is. Daarmee kunnen alleen "bekenden" bij de lijst. Ik heb dat met de links voor Gebruikers en Groepen gedaan op het forum van de NSU Club Nederland. Dit kun je vrij simpel doen met Switch_user_logged_out in templates/{style}/overall_header.tpl
Je kunt daarnaast ook de bestanden nog van naam wijzigen en even zoeken waar er mogelijk nog andere links heen staan.
Niet helemaal waterdicht, maar het is een extra hindernis voor mensen die "even" wat gegevens willen ophalen.
Je kunt daarnaast ook de bestanden nog van naam wijzigen en even zoeken waar er mogelijk nog andere links heen staan.
Niet helemaal waterdicht, maar het is een extra hindernis voor mensen die "even" wat gegevens willen ophalen.
Re: Work-arounds
http://www.audinsu.nl/index-script.html ... erlist.phpgrotevoet schreef:Wat je kunt doen is zorgen dat de links naar de FAQ en Gebruikerslijst er alleen staan als iemand ingelogd is. Daarmee kunnen alleen "bekenden" bij de lijst. Ik heb dat met de links voor Gebruikers en Groepen gedaan op het forum van de NSU Club Nederland. Dit kun je vrij simpel doen met Switch_user_logged_out in templates/{style}/overall_header.tpl
Gevonden
ALs je hier op phpbb.nl zoekt, vind je een veel betere oplossing
Re: Work-arounds
Wil de boel op het forum wat ik moet maken ook beveiligen, maar kan in bovenstaande niet vinden wat je bedoeltpaulus schreef:http://www.audinsu.nl/index-script.html ... erlist.phpgrotevoet schreef:Wat je kunt doen is zorgen dat de links naar de FAQ en Gebruikerslijst er alleen staan als iemand ingelogd is. Daarmee kunnen alleen "bekenden" bij de lijst. Ik heb dat met de links voor Gebruikers en Groepen gedaan op het forum van de NSU Club Nederland. Dit kun je vrij simpel doen met Switch_user_logged_out in templates/{style}/overall_header.tpl
Gevonden
ALs je hier op phpbb.nl zoekt, vind je een veel betere oplossing