maar is er eigenlijk ook een manier waarop je kunt achterhalen welke mods allemaal in je forum zitten ??
Mods achterhalen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mods achterhalen
Heb eigenlijk misschien wel een domme vraag 
maar is er eigenlijk ook een manier waarop je kunt achterhalen welke mods allemaal in je forum zitten ??
Tja, in dat opzicht is EasyMod dan toch wel weer handig.Bee schreef:Administratie bijhouden en opzoeken, mod installeren waarin je alle mods noteert, kijken in de code of je voor sommige mods commentaar hebt toegevoegd welke mod het is, downloads van de mods terugzoeken.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Ik heb dit eigenlijk dus nooit gedaan bij mijn "oude" forum (bijhouden welke mods erin zitten)
Dus dat wordt waarschijnlijk dan nog een groot uitzoekwerk...
Bij mijn nieuwere forum hou ik het allemaal wel bij (ik bewaar de mods in een apart mapje)
Ik ga in ieder geval eens zoeken naar die mod waarbij je alle mods op een rijtje hebt staan die in het forum zitten
Dus dat wordt waarschijnlijk dan nog een groot uitzoekwerk...
Bij mijn nieuwere forum hou ik het allemaal wel bij (ik bewaar de mods in een apart mapje)
Ik ga in ieder geval eens zoeken naar die mod waarbij je alle mods op een rijtje hebt staan die in het forum zitten
Stop maar met zoeken: http://www.phpbbhacks.com/download/1685
KNAVIVO DIERENHULP