Dan kun je je downloads niet tellenik ben gek schreef:mooie site.
maar als je een mod downlaod kan je toch een een directe link naar die .zip plaatsen?
ipv die extra pagina van een SLOME site
suces verder.
Het is zover: Nederlandse phpBB Mods website!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Bas
- Contacteer:
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Aan alle mensen die vinden dat dit Geen spam topic is en antoord geven op mijn topic.
Het gaat rechstreeks uit naar een site zonder dat daar vraag naar was dus valt het onder spam en mijn onderschrift is spam , best, kan zijn doet me echt niks.
Het project steun ik niet direct , maar daarom vindt ik niet dat het idee slecht is integendeel ik promoot het zelfst.
Het gaat rechstreeks uit naar een site zonder dat daar vraag naar was dus valt het onder spam en mijn onderschrift is spam , best, kan zijn doet me echt niks.
Het project steun ik niet direct , maar daarom vindt ik niet dat het idee slecht is integendeel ik promoot het zelfst.
Ik ben niet gek hoor, maar directe downloadlinks zijn niet mogelijk bij phpBBHacks, en dat het dan zo moet kan vervelend zijn, maar dat maakt toch niet zo heel erg veel uit, tochik ben gek schreef:mooie site.
maar als je een mod downlaod kan je toch een een directe link naar die .zip plaatsen?
ipv die extra pagina van een SLOME site
suces verder.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Diablo Gamer
- Contacteer:
- Diablo Gamer
- Contacteer:
paulus schreef:Stuur dan een mail/pm naar bee
Ik zal even kijken of ik het snel kan inbouwen, maar geef geen garantie.
heb all een e-mail gestuurd
PS deze doet het niet Page Loading MOD
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
Je steunt het project niet maar je promoot het wel.svennson schreef: Het project steun ik niet direct , maar daarom vindt ik niet dat het idee slecht is integendeel ik promoot het zelfst.
Verklaar je eens nader als je wilt?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
mensen die mods zoeken en zeggen dat ze geen engels kunnen, ik ben reeds geregistreerd (9 gende trouwens) maar ik voeg zelf geen mods toe.XP-Rene schreef:Je steunt het project niet maar je promoot het wel.svennson schreef: Het project steun ik niet direct , maar daarom vindt ik niet dat het idee slecht is integendeel ik promoot het zelfst.
Verklaar je eens nader als je wilt?
- Impactforra
Ik voeg ze wel lekker toe
altijd makkelijk voor de mensen die gewoon nederlands willen lezen ipv engels maar ieder zijn ding zeg ik altijd maar 
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Impactforra
paulus schreef:Er is trouwens wel degelijk vraag naar, anders zouden er niet zoveel bezoekers komensvennson schreef:Het gaat rechstreeks uit naar een site zonder dat daar vraag naar was
verkeerde intrepretatie ik bedoel niet er is geen vraag naar de site ; maar er is geen vraag naar aanleiding van dit topic. trouwens deze discusie is echt wel onnodig. maarswat.
Tja wat kan ik er over zeggen
Niet dat somige gewoon blij zijn dat alles in het nederlands is nee maar discussie is toch een Pm button voor uitgevonden ik wil niet op het onderwerp wegzakken het gaat toch om deze mooie site : http://phpbbmods.nl :thumb: nog een keer http://phpbbmods.nl
Gewoon een leuk initatief ik ben er idd geval blij mij en ben een Nederlander en wil nu geen discussie !!!
anders is het dadelijk weer zoveel paginas kan niemand meer deze link klikken.
Waar gaat het over eerst van een mooi aankondeging van een leuk initatief en dan spam en dan gaat het helemaal wegzakken kom op zeg laten we bij het onderwerp blijven de nederlandse mods site van Bee!
Mooi gemaakt leuke aanpassingen gewoon netjes gedaan en overzichtelijk alles is makkelijk vindbaar :thumb: En rustige kleuren die goed zijn voor de ogen !
Dus in een woordt een leuk iniatief en reuze handig om alles in het NL te doen
zo hoeft niemand meer iets te oncijferen
En dat is de laatse reactie van mij in dit topic
Niet dat somige gewoon blij zijn dat alles in het nederlands is nee maar discussie is toch een Pm button voor uitgevonden ik wil niet op het onderwerp wegzakken het gaat toch om deze mooie site : http://phpbbmods.nl :thumb: nog een keer http://phpbbmods.nl
Gewoon een leuk initatief ik ben er idd geval blij mij en ben een Nederlander en wil nu geen discussie !!!
anders is het dadelijk weer zoveel paginas kan niemand meer deze link klikken.
Waar gaat het over eerst van een mooi aankondeging van een leuk initatief en dan spam en dan gaat het helemaal wegzakken kom op zeg laten we bij het onderwerp blijven de nederlandse mods site van Bee!
Mooi gemaakt leuke aanpassingen gewoon netjes gedaan en overzichtelijk alles is makkelijk vindbaar :thumb: En rustige kleuren die goed zijn voor de ogen !
Dus in een woordt een leuk iniatief en reuze handig om alles in het NL te doen
En dat is de laatse reactie van mij in dit topic
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader