Protest tegen oranje brievenbus schreef: Den Helder - Blijkbaar zijn bij sommige mensen de nieuwe oranje brievenbussen toch niet zo in de smaak gevallen. Een van de nieuw geplaatste oranje brievenbussen in Den Helder is in de nacht van donderdag op vrijdag rood geverfd. Ook de naamswijziging viel niet in de smaak, over het TNT logo was een tape geplakt met daarop het oude PTT logo. De brievenbus zal zo snel mogelijk vervangen worden.
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Weet je wat er nu weer in de lokale Telegraaf ( http://www.alphen.cc ) stond:
... Maar ik modereer (nog) niet.
Wat een leuke week zeg ik ben er echt jalours oppaulus schreef:/me is morgen al 12 uur uit, en dinsdag/woensdag vrij

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Wout -- w00t
Ik mag morgen 7 uur wakker worden in de ochtend en daarna tot kwart over 4 op school blijven 8) 

http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
ik ga de hele week altijd een jaar of 4 lang al om
6 uur de deur uit en kom savonds 7 uur thuis.
uitznderingen daar gelaten
6 uur de deur uit en kom savonds 7 uur thuis.
uitznderingen daar gelaten
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Lady Elensar
Onzin uitkramen? Nouja zeg. Er zijn onkruidsoorten die in de winter doorgroeien. En ik ben echt niet iemand die in de kou onkruid gaat wieden hoor. (En ik vroeg me af of jij dat wel deed, omdat je 'commentaar' had op het onkruid). Daar doelde ik op.lifeguard schreef:nee maar ik zeg niet dat er geen onkruid zit als het er wel zitLady Elensar schreef:Dus jij doet de tuin midden in de winter wanneer het vriest?lifeguard schreef:nu zie je je spinazie nog betr
*foto*![]()
lees dan alles voor je onzin uitkraamt!

In Nederland is 11.00 automatisch 's ochtends. 's Avonds wordt het als 23.00 uur aangegeven.Salomon schreef:lekker! Ik gewoon on 8:30 u AM (neem aan dat jij dat ook bedoeltXGE_Lithium schreef: Yeah ! Morgen pas om 11.05 naar school 8))
maar ja, ik zit nog op de basisschool.

- Lady Elensar
Ik slaap ook niet hoor, zit op m'n werk 

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Zo, da's ook maar net op de nipper he, 11.58 uur!!!McWilson schreef:Goeie morgennnnnnnnnnnnnn iedereen!!!!!!!!!!!
Maar evengoed, goedemorgen, middag inmiddels

KNAVIVO DIERENHULP
Wat een luize leven Paulus 

Schaam jepaulus schreef:En ikke is al weer lekker vrij
KNAVIVO DIERENHULP
Lopen is net zo snelpaulus schreef:Niet bepaald, iedereen begint gelijk op msn tegen me te praten
En die rottige metro had weer eens vertraging

Dus je vensters van Msn gaan nu in viervoud open

- Wout -- w00t