Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Geld alleen voor die msn En ibg was toch nlBee schreef:Hij heeft besloten nooit meer op MSN te komenMaar dat had je wellicht nog niet gehoord. Het komt allemaal door een of andere Belg, maar ik weet niet wie.

voor jouw die. Voor de rest een andere, die je niet krijgtik ben gek schreef:msn@paulscripts.nl heb ik....
wat heb je nu dan?

Ik weet het nog, ik heb nog nooit iemand zo veel vloekwoorden in één MSN gesprek zien gebruiken, pas na anderhalf uur stopte hij met vloekwoorden over de XS Newsbar mod.paul schreef:er waren maar 10 leden, en 9 teamleden
En nadat wij weggingen, is forum half jaar offline geweest, omdat hij de fout niet snapten
... Maar ik modereer (nog) niet.
Dat komt nog wel.
Mijn nieuwe meesterwerkje: Powerpointoverzicht van de economische kringloop: http://www.freefileupload.net/file.php? ... ngloop.zip
Mijn nieuwe meesterwerkje: Powerpointoverzicht van de economische kringloop: http://www.freefileupload.net/file.php? ... ngloop.zip
... Maar ik modereer (nog) niet.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Goedeavond Dames en Heren,
Vanaond geen Spam en phpBB voormij
Verplichting heb ik
104 paginas wordt steeds hoger de paginas
lijkt me ook wel normaal
alleen bij mij is ie online 

Nog kopje Thee
Vanaond geen Spam en phpBB voormij

Verplichting heb ik

104 paginas wordt steeds hoger de paginas

LOL ik heb hem ook zonder te vragen ook nogpaul schreef:voor jouw die. Voor de rest een andere, die je niet krijgtik ben gek schreef:msn@paulscripts.nl heb ik....
wat heb je nu dan?

Zo wordt je zo aangesproken Paul wat DeftigBee schreef:meneer Sohier.

Nog kopje Thee