Probleem met favoriete-topics-mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Probleem met favoriete-topics-mod
Beste mensen,
Ik heb zojuist een MOD geïnstalleerd waarmee gebruikers een lijst met favoriete topics bij zouden moeten kunnen houden. Alles lijkt te werken, alleen kan je als gebruiker nergens aangeven dat je een topic wilt toevoegen aan je favorieten-lijstje... :S
Herkent iemand dit probleem en belangrijker: heeft iemand er een oplossing voor?
Ik heb zojuist een MOD geïnstalleerd waarmee gebruikers een lijst met favoriete topics bij zouden moeten kunnen houden. Alles lijkt te werken, alleen kan je als gebruiker nergens aangeven dat je een topic wilt toevoegen aan je favorieten-lijstje... :S
Herkent iemand dit probleem en belangrijker: heeft iemand er een oplossing voor?
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Een error o.i.d. krijg ik niet, maar ik krijg eenvoudigweg geen button te zien waarmee je een topic bij je favorieten-lijstje kan plaatsen. Ik denk echter dat ik het probleem al heb gevonden; het volgende staat namelijk in de install-file, maar dat lijkt me niet juist:
Code: Selecteer alles
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
templates/subSilver/viewtopic_body.tpl
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
<td width="40%" valign="top" nowrap="nowrap" align="left"><span class="gensmall">{S_WATCH_TOPIC}</span><br />
#
#-----[ IN-LINE FIND ]------------------------------------------
#
{S_WATCH_TOPIC}
#
#-----[ IN-LINE AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
<!-- BEGIN switch_user_logged_out --><br /><a href="{U_FAV}">{L_FAV}</a><!-- END switch_user_logged_out -->
Hmm, die mod is neit goed gescript:
maak van:dit:
Dus dat de <!-- BEGIN ** --> en <!-- END ** --> op eigen regel staan. (Er mag verder NIETS op die regel staan 
maak van:
<!-- BEGIN switch_user_logged_out --><br /><a href="{U_FAV}">{L_FAV}</a><!-- END switch_user_logged_out -->
<!-- BEGIN switch_user_logged_out -->
<br /><a href="{U_FAV}">{L_FAV}</a>
<!-- END switch_user_logged_out -->

Precies, dat heb ik nu ook aangepast en ik zie in ieder geval al een link waarmee ik een topic zou moeten kunnen toevoegen. Echter krijg ik nu de volgende foutmelding:Prophecy schreef:Maar dan nog, volgens mij moeten de switches staan op user_logged_in want nu zouden gasten het te zien moeten krijgen...
Could not insert data into favorites table
DEBUG MODE
SQL Error : 1146 Table 'Forum.favorites' doesn't exist
INSERT INTO favorites (fav_id, user_id, topic_id) VALUES (NULL, '3', '988')
Line : 60
File : favorites.php
Ik heb de SQL-query wel uitgevoerd, maar de fout zit er volgens mij in dat in het install-bestand een verkeerde naam staan:Prophecy schreef:Je bent vergeten je SQL-query uit te voeren om de database aan te maken, deze zit doorgaans bij je installatie(-bestanden)!
CREATE TABLE `[b]phpbb_favorites[/b]` (
`fav_id` int(11) NOT NULL auto_increment,
`user_id` int(11) NOT NULL default '0',
`topic_id` int(11) NOT NULL default '0',
PRIMARY KEY (`fav_id`)
)