Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Je weet dat beginners in veel opzichten onze expert van onze toekomst zijn? Als je beginners negatief behandeld is er een minder grote kans dat potentieele experts blijven hangen, en dat zou natuurlijk jammer zijn.
*Bee kan al weken geen tijgernootjes vinden in de broodroosterkast en vreest dat het gedaan is met de pret.
*Bee kan al weken geen tijgernootjes vinden in de broodroosterkast en vreest dat het gedaan is met de pret.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Paulus op visitie gehad BeeBee schreef:

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
nee pas ontslagenRaimon schreef:dan niet he
lifeguard schreef:STFU bastard![]()
![]()
:thumb:
vondt het wel komisch lol
,
Dacht eerst je bent in dienst bij van dale

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
die reuzetijgers wel BeeBee schreef:Hoe dan? Er is geen directe treinverbinding naar Den Haag, en tijgernootjes kunnen niet zelfstandig overstappen in Gouda.
die zijn groot en verstandig genoeg.
en toen ik groot was, kon ik ook het meeste zelfstandig

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
nou, dat groot worden zal bij mij wel lukken.
er is uitgerekend dat ik 1.92 m word
en is bee het erover eens dat het toch wel leuk is, zo'n babbelplekje op een serieus forum?
er is uitgerekend dat ik 1.92 m word
en is bee het erover eens dat het toch wel leuk is, zo'n babbelplekje op een serieus forum?
Laatst gewijzigd door Salomon op 09 mar 2006, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
maar scan ze nou maar gewoon, weet ik tenminste hoe ze eruit zien.......!
ik heb trouwens nog een tip voor mensen die gratis naar een vast nummer in andere landen willen bellen: http://www.voipstunt.com
ik heb trouwens nog een tip voor mensen die gratis naar een vast nummer in andere landen willen bellen: http://www.voipstunt.com
Laatst gewijzigd door Salomon op 09 mar 2006, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Kom je aan de 10.000paul schreef:Ikke heb net nog 19 zakjes tijgernootjes gehaalt, en 3 kratjes bier
(morgenavond klein feestje)

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Hoezo 19 zakjes, vindt het nogal een vreemd getal?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.