Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
ik doel met die zin op het woordje NIKS, voor het geval je die niet zag staan :thumb:
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
vanavond babbelen we ff Paul! onder het genot van een goed glas bier uiteraard!
beetje dubbel of niet?
tampon... verband...
voor een snee in je vinger (en nee niet andersom
) kan je er ook ff een tampon tegen houden, die neemt ook veel op!
maargoed!
Bee, zijn er van de zomer nog extra activiteiten in dit café??
tampon... verband...
voor een snee in je vinger (en nee niet andersom

maargoed!
Bee, zijn er van de zomer nog extra activiteiten in dit café??
heb jij graag een vinger in je snee dan Muwhahahahaha :thumb:
Je moet het andersom zien. Verband helpt vrouwen niet die menstruatie tegen te houden, en aangezien vrouwen gezelliger zijn als ze er weinig last van hebben heb ik dus een tamponautomaat opgehangen. Die zijn nog altijd populairder dan maandverband volgens mijn vroegere biologieboek.
In de zomer zit je buiten op het bankje, in een korte broek, een shirtje zonder mouwen en teenslippers aan je voeten
En dan een tafeltje met aardbeienslagroomtaart en pudding, samen met een glas Jus d'orange met blokjes ijs erin 
En dat soort dingen dan natuurlijk wel in de zuidelijke regionen van Frankrijk 8) In de zomer ben ik voor langere tijd dicht, net zoals in de derde week van mei. Mocht je je bezighouden, denk eens aan het vakantiespel, het grootste kinderuitlaatfeest van Nederland.
In de zomer zit je buiten op het bankje, in een korte broek, een shirtje zonder mouwen en teenslippers aan je voeten

En dat soort dingen dan natuurlijk wel in de zuidelijke regionen van Frankrijk 8) In de zomer ben ik voor langere tijd dicht, net zoals in de derde week van mei. Mocht je je bezighouden, denk eens aan het vakantiespel, het grootste kinderuitlaatfeest van Nederland.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
Ben ik te oud voor...Bee schreef: Mocht je je bezighouden, denk eens aan het vakantiespel, het grootste kinderuitlaatfeest van Nederland.

sorry Mr. BeeBee schreef:
In de zomer zit je buiten op het bankje, in een korte broek, een shirtje zonder mouwen en teenslippers aan je voetenEn dan een tafeltje met aardbeienslagroomtaart en pudding, samen met een FLES BIER zonder blokjes ijs erin
.
ik kon het niet laten 8)

ik kan me geen zomer voorstellen zonder 
en geen lente en geen herfst en winter....
Maar Bee, heb jij het ook nooit gedronken of is dit sinds korte tijd?

en geen lente en geen herfst en winter....
Maar Bee, heb jij het ook nooit gedronken of is dit sinds korte tijd?
Kunnen we van Life niet zeggen, die drinkt me kratjes als limonade op LOL.
Moet weer te veel geld uit gaan besteden daaraan

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
Raimon schreef:Kunnen we van Life niet zeggen, die drinkt me kratjes als limonade op LOL.
Geen kratten meer

lang leve de beertender!!!

Jezus ik loop achter 
Ach ja ga ik gewoon even Biertje tappen bij Life of bij Paul

Ach ja ga ik gewoon even Biertje tappen bij Life of bij Paul

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader