nieuw en meerdere vragen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ladypython

nieuw en meerdere vragen

Bericht door ladypython » 30 sep 2006, 15:25

Hallo

Ik heb twee vragen over het forum.
De eerste .....ik heb een template dedownload en ook aan de gang gekregen (en dat is al een wonder)
Nu zag ik een stijl in het rood, die ik graag zou willen gebruiken, maar ik kan niet vinden of dat kan, en zo ja, hoe?

De tweede vraag...ik ben de eigenaar en dus admin van het forum, maar als ik in het admin gedeelte iemand een rang wil toekennen (moderator bv) verschijnt het profiel van degene, en alle gegevens van degene, maar met mijn gebruikersnaam erboven?
Dus ik kan niets veranderen, want dan vraagt hij om het wachtwoord, wat ik natuurlijk niet weet, omdat dat het wachtwoord van degene is die ik moderator wil maken?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?

mijn forum: http://www.talk-forum.eu
mijn versie
phpbb 2.0.21
gehost bij mijn domein.nl

Denskie War
Contacteer:

Bericht door Denskie War » 30 sep 2006, 15:32

gebruik je firefox?
Afbeelding

ladypython

Bericht door ladypython » 30 sep 2006, 16:05

ja...?

ladypython

Bericht door ladypython » 02 okt 2006, 13:16

iemand die het weet?
Ik heb iig het probleem van het profiel opgelost, dat had idd te maken met firefox.

Maar nu mijn tweede vraag, misschien iemand die me kan helpen?
De eerste .....ik heb een template dedownload en ook aan de gang gekregen (en dat is al een wonder)
Nu zag ik een stijl in het rood, die ik graag zou willen gebruiken, maar ik kan niet vinden of dat kan, en zo ja, hoe?

Gesloten