DNS-blacklist mod
Verwijderen van het website veld tijdens registratie
Captcha als visual confirmation
Open proxy check
So far, so good

Lol, sorry ik kon effe niet meer meevolgen,..svennson schreef:http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=28730
Merk ik nu ook jaDan blijf je bannen...er moet toch ooit een eind aan komen
Ik heet geen paulussvennson schreef:Om een of andere reden vertrouw ik blind op de mod die paulus geschreven heeft. Tot nu toe zijn er maar enkele professoren geslaagt in het breken van dit captcha. Ik ben dus veilig zolang dat niet lukt voor de +18 industrie.
Ik heet nergens paulus999svennson schreef:Komt doordat je op veel andere sites staat onder paulus999,
als je het hebt over die persoon op area51, ik zou hem graag eens aan het werk zien.
zie ook : http://sam.zoy.org/pwntcha/
Leer u gebruikers kennensvennson schreef:Komt doordat je op veel andere sites staat onder paulus999,
goedzo, je kan snel dingen opzoeken, maar toch krijg je strafpunten, wegens het niet in 1 keer goed hebbensvennson schreef:ha dan hebben we het over iemand anders,
anyway ik geloof er strak in dat het een goede mod is en een goede mod blijft , veel beter dan mods die de get waarden aanpassen bv.
btw is het dan paul999 ?
Het is al gebeurt, er zijn een klein aantal spambots die mijnen kunnen kraken.Stef schreef:Dat hij makkelijk te kraken is, wil niet zeggen dat iedereen dat kan en dat het ook heel gebeurd. Dat zijn al twee verschillende dingen Paul.
In de praktijk gebeurd het is dus niet zeer regelmatig door verschillende spambots, maar vaak door gewoon dezelfde.
Code: Selecteer alles
<tr>
<td class="row1"><span class="explaintitle">{L_WEBSITE}:</span></td>
<td class="row2">
<input type="hidden" class="post" style="width:200px" name="website" size="25" maxlength="255" value="{WEBSITE}" />
</td>
</tr>
Ze gebruiken dat formulier niet, ze sturen gewoon direct een POST request naar de server. Daarom moet je ook usercp_register.php aanpassen of een mod ervoor installerenhypnose schreef:Maar,.. waar vullen die dan een url in, als dit vakje er niet meer is via hidden ?Blijkbaar via het controlepanel dus, waar geen visual controlle is ?Code: Selecteer alles
<tr> <td class="row1"><span class="explaintitle">{L_WEBSITE}:</span></td> <td class="row2"> <input type="hidden" class="post" style="width:200px" name="website" size="25" maxlength="255" value="{WEBSITE}" /> </td> </tr>
![]()
Ze gebruiken dat formulier niet, ze sturen gewoon direct een POST request naar de server. Daarom moet je ook usercp_register.php aanpassen of een mod ervoor installeren