Iedereen zelfde registratie-datum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Iedereen zelfde registratie-datum
Hallo,
Bij mij is ineens iedereen geregistreerd op 1-1-1970. Ik heb onlangs alleen de Last Visit mod opnieuw uitgevoerd en Quick Reply mod (en weer gedeïnstalleerd).
Hoe kan dit ineens? Is toch raar? Valt het op te lossen?
Het is overigens alleen in de gebruikerslijst (die alleen ik kan zien), dus geen ramp op zich. Maar vind het wel frapant.
Bij mij is ineens iedereen geregistreerd op 1-1-1970. Ik heb onlangs alleen de Last Visit mod opnieuw uitgevoerd en Quick Reply mod (en weer gedeïnstalleerd).
Hoe kan dit ineens? Is toch raar? Valt het op te lossen?
Het is overigens alleen in de gebruikerslijst (die alleen ik kan zien), dus geen ramp op zich. Maar vind het wel frapant.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=843 ... ght=111970Niels-21 schreef:Hebben meerderen dit trouwens ooit ondervonden?
Met groet, The Sting
Hier een txt-bestand van mijn usercp_register.php. Ziet iemand daar iets vreemds aan wat dit veroorzaakt?
Re: Iedereen zelfde registratie-datum
Het support template?Niels-21 schreef:Hoe kan dit ineens? Is toch raar? Valt het op te lossen?
Is het echt alleen de gebruikerslijst en bij het profiel is het goed? Dan zit er een fout in memberlist.php, die al eens overgeschreven?Niels-21 schreef:Het is overigens alleen in de gebruikerslijst (die alleen ik kan zien), dus geen ramp op zich. Maar vind het wel frapant.
Re: Iedereen zelfde registratie-datum
Support TemplateStef schreef:Het support template?Niels-21 schreef:Hoe kan dit ineens? Is toch raar? Valt het op te lossen?
- Wat is het probleem? Registratiedatum in gebruikerslijst staat bij iedereen op 1-1-1970
Wanneer ontstond het probleem? Sinds kort
Adres van je forum: http://www.veldhuisenkemper.net/forum
Modifications op je forum: Last Visit, Topics Anywhere, Cash Mod, Birthday
Huidige stijl: subsilver
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: Flexwebhosting
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Last Visit opnieuw uitgevoerd
Ja, door de Last Visit Mod. Heb memberlist.php nog eens nagelopen, maar alles staat erin. Hier een txt-bestand van memberlist.php.Stef schreef:Is het echt alleen de gebruikerslijst en bij het profiel is het goed? Dan zit er een fout in memberlist.php, die al eens overgeschreven?Niels-21 schreef:Het is overigens alleen in de gebruikerslijst (die alleen ik kan zien), dus geen ramp op zich. Maar vind het wel frapant.
Daar word ik niet echt wijs uit. Ik bedoel: ik zie niet een duidelijke oplossing.svennson schreef:zie ook : http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=308 ... light=1970
memberlist.txtpaul schreef:er zal gewoon simelweg iets fout zitten in je memberlist.php
Code: Selecteer alles
$sql = "SELECT username, user_id, user_viewemail, user_posts, user_lastlogon, user_allow_viewonline, user_from, user_website, user_email, user_icq, user_aim, user_yim, user_msnm, user_avatar, user_avatar_type, user_allowavatar
$sql = "SELECT *
Dank je wel! :thumb:paul schreef:wordtCode: Selecteer alles
$sql = "SELECT username, user_id, user_viewemail, user_posts, user_lastlogon, user_allow_viewonline, user_from, user_website, user_email, user_icq, user_aim, user_yim, user_msnm, user_avatar, user_avatar_type, user_allowavatar
$sql = "SELECT *