Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
kerkyra
Bericht
door kerkyra » 26 okt 2006, 11:01
Support Template
- Wat is het probleem? afbeelding nieuwe berichten werkt niet
Wanneer ontstond het probleem? vandaag
Adres van je forum: http://www.corfuforum.nl
Modifications op je forum: geen
Huidige stijl: siwftbleu
phpBB versie: nieuwste
Waar is je forum gehost: hosting2go
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? ja, de knoppen en logo
Overige opmerkingen:
Ik heb de knop folder_big.gif vervangen door een eigen afbeelding, zo heb ik ook de folder_new_big.gif vervangen door een eigen afbeelding die ik een andere kleur heb gegeven(zodat je ziet of er een nieuw bericht is) Als ik nu een nieuw bericht op het forum plaats, verandert de knop niet en zie je dus op de index niet of er in een topic nieuwe berichten staan (normaal krijg je dus een orange knop te zien)
Heb ik iets vergeten te veranderen misschien? Heb verder niets veranderd aan het forum, enkel die knop vervangen en de nieuwe knop heb ik precies dezelfde naam gegeven als de oude knop
-
Stef
Bericht
door Stef » 26 okt 2006, 15:04
Heb je het juist verandert? Weet je dat 100% zeker.
-
kerkyra
Bericht
door kerkyra » 26 okt 2006, 15:12
Ja, dat weet ik echt zeker, want ik heb hier ergens de uitleg erover gelezen en het zo gedaan.
Het vreemde is dat als iemand anders iets post ik wel die afbeelding ziet dat er een nieuw bericht is, en wanneer ik zelf iets post zie ik dat niet, is dit gewoon zo standaard ingesteld misschien? Want dan werkt het namelijk wel zoals het hoort
-
Stef
Bericht
door Stef » 26 okt 2006, 15:38
Ja, je kent tenslotte wel gewoon je eigen bericht.