Coolfreepages error

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bruno

Coolfreepages error

Bericht door Bruno » 04 mar 2003, 21:51

Hi mensen

Krijg tijdens installeren bij coolfreepages de volgende fout melding,

An error occurred trying to update the database
Table 'phpbb_auth_access' already exists

Hoe lost ik dit op??

pnhers
Contacteer:

Bericht door pnhers » 04 mar 2003, 23:00

dit had ik net ook, je kan proberen phpmyadmin te installeren en die database te verwijderen (dit is mij net niet gelukt). wat ik heb gedaan, is de config.php te editen zodat er goede gegevens in staan. nu stapt hij over de installatie heen, je moet dan de mappen contrib en install verwijderen. nu heb je een werkend forum. alleen je hebt niet zelf een admin aangemaakt. je kan wel inloggen met gewoon de username: admin en geen password. nu kan je proberen de database te restoren, maar dit lukt mij niet. misschien is door deze manier wel de hele database *beep* up, maar het is het uitzoeken waard. als je verder bent gekomen moet je het maar zeggen want ik ben met dit probleem ook toevallig bezig op dit moment.

Bruno

Bericht door Bruno » 04 mar 2003, 23:18

Heb net weer even gekeken,krijg die foutmelding nu niet meer,(heb nixs verandert)alleen staan er nu boven het forum de volgende foutmeldingen:

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /users/coolfreepage.com/digger/config.php:18) in /users/coolfreepage.com/digger/includes/sessions.php on line 182

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /users/coolfreepage.com/digger/config.php:18) in /users/coolfreepage.com/digger/includes/sessions.php on line 183

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /users/coolfreepage.com/digger/config.php:18) in /users/coolfreepage.com/digger/includes/page_header.php on line 464

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /users/coolfreepage.com/digger/config.php:18) in /users/coolfreepage.com/digger/includes/page_header.php on line 466

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /users/coolfreepage.com/digger/config.php:18) in /users/coolfreepage.com/digger/includes/page_header.php on line 467

Wordt er echt niet vrolijk van:-(

pnhers
Contacteer:

Bericht door pnhers » 04 mar 2003, 23:24

de installatie is wel gewoon doorgelopen? maar hij werkt wel gewoon naar behoren?

Bruno

Bericht door Bruno » 04 mar 2003, 23:30

Installatie is gewoon doorgelopen wel moest ik natuurlijk ff de mappen install en contrib verwijderen.
Maar voor de rest werkt het voor geen meter bij het inloggen krijg ik een wit scherm met foutmeldingen,na f5 gebruikt te hebben blijk ik wel ingelogt te zijn,pfffff.
Kijk zelf maar op http://www.digger.coolfreepage.com/ zal er nog even mee stoeien en dan kap ik ermee.

Gesloten