laat die koffie nou eens staanpaul schreef:Ja
phpBB.nl nostalgie
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Jajajaja.paul schreef:Tja, tis beetje moeilijk, de eerste 1.5 jaar zoiets heb ik haast niets gepost, dus echt gemiddelde is niet uit te rekenenBee schreef:En nu exact? Ik kom uit op afgerond op helen uit op 4942 per jaarpaul schreef:Als je naar postcount gaat kijken, blijf ik verlopig degene die het meerste voor het zeggen heeft
Ik post er 5000 post jaar, en jij?
Zelfs op phpbb.com heb ik er meer.Epox schreef:445 is al flink wat..svenn schreef: geen recht van spreken
éépoks
Is het nu nodig om dat hele bericht te citeren?Epox schreef:Jajajaja.paul schreef:Tja, tis beetje moeilijk, de eerste 1.5 jaar zoiets heb ik haast niets gepost, dus echt gemiddelde is niet uit te rekenenBee schreef: En nu exact? Ik kom uit op afgerond op helen uit op 4942 per jaar
Zelfs op phpbb.com heb ik er meer.Epox schreef: 445 is al flink wat..
... Maar ik modereer (nog) niet.
Goed om te horen dat mijn aanwezigheid op prijs gesteld wordtProphecy schreef:Het is in ieder geval leuk om weer te zien dat Budweiser/Aeolus weer terug is!Tijdje niet gezien en nu weer support aan het geven!
:thumb:
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Zeer goed AeolusAeolus schreef:Goed om te horen dat mijn aanwezigheid op prijs gesteld wordtProphecy schreef:Het is in ieder geval leuk om weer te zien dat Budweiser/Aeolus weer terug is!Tijdje niet gezien en nu weer support aan het geven!
:thumb:
Ben een tijd erg druk geweest en gelukkig is dat nu weer minder geworden, dus heb nu ook weer tijd om hier af en toe eens te zijn en mijn steentje bij te dragen aan de community 8)
Ja, true.
Ik was trouwens niet weg, maar gewoon niet actief. Iedereen weet denk ik inmiddels wel waarom dat was. Maar sinds een tijdje begint het forum weer echt op gang te komen, naar mijn idee is dat sinds een paar dagen vóór het vertrek van Stef en Svenn.
In ieder geval goed voor de Nederlandse phpBB community! :thumb: Keep up the good work guys and girls!
Ik was trouwens niet weg, maar gewoon niet actief. Iedereen weet denk ik inmiddels wel waarom dat was. Maar sinds een tijdje begint het forum weer echt op gang te komen, naar mijn idee is dat sinds een paar dagen vóór het vertrek van Stef en Svenn.
In ieder geval goed voor de Nederlandse phpBB community! :thumb: Keep up the good work guys and girls!