Forum op wit na installeren fotoalbum.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
J-oneal

Forum op wit na installeren fotoalbum.

Bericht door J-oneal » 15 mar 2007, 11:02

Wat is het probleem? Na het aanpassen en uploaden van de aangepaste bestanden (fotoalbum installeren) staat forum op wit.
Wanneer ontstond het probleem? direct na het uploaden
Adres van je forum: http://forum.scincidae.com
Directe link naar de modification: http://smartor.is-root.com/viewtopic.php?t=3021
phpBB versie: De laatste.
Heb je onlangs een andere mod of stijl geïnstalleerd? Nee, de laatste stijl is een aantal maanden geleden.
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, niet kunnen vinden.

Vorige week probeerde ik een fotoalbum te installeren op mijn forum.
Netjes alle bestanden aangepast en geupload en de beschrijving gevolgd die erbij geleverd zat.
Echter toen alles geupload was en ik naar mijn forum wilde gaan was het scherm ineens helemaal wit. Ik kon nergens meer inkomen en niks deed het meer.
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het wel correct kan installeren ?

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 16 mar 2007, 19:54

De mod eens goed doorlopen op fouten, en zorgen voor de juiste chmodd's. Verder eens kijken op de auteur zijn site ;).

J-oneal

Bericht door J-oneal » 17 mar 2007, 19:30

Is inmiddels opgelost op een paar layout problemen na.

Peter Koster
Contacteer:

Bericht door Peter Koster » 23 mar 2007, 21:29

J-oneal schreef:Is inmiddels opgelost op een paar layout problemen na.
Wat was het probleem nu?
Mijn website:
Het Hurktoilet, de leuke vakantiegids voor Frankrijk
http://www.hurktoilet.nl

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 23 mar 2007, 21:42

alvast 1 fix :
zoek in templates/redsilver/overall_header.tpl:

Code: Selecteer alles

<div style="margin:0;float:left;width:100%;margin:0;height:34px;background: url(templates/RedSilver/images/menubkg.gif) repeat-x;">
					<div style="backgroun-color:white;margin:0;float:left;width:99%;height:34;text-align:center;">
						<div style="margin-top:4px;"><br>

<a href="{U_FAQ}" class="mainmenu">{L_FAQ}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_SEARCH}" class="mainmenu">{L_SEARCH}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_MEMBERLIST}" class="mainmenu">{L_MEMBERLIST}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_GROUP_CP}" class="mainmenu">{L_USERGROUPS}</a>&nbsp; <a href="{U_ALBUM}" class="mainmenu">{L_ALBUM}</a>&nbsp;
							<!-- BEGIN switch_user_logged_out -->
							&nbsp;<a href="{U_REGISTER}" class="mainmenu">{L_REGISTER}</a>&nbsp;
							<!-- END switch_user_logged_out -->
							&nbsp;<a href="{U_PROFILE}" class="mainmenu">{L_PROFILE}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_PRIVATEMSGS}" class="mainmenu">{PRIVATE_MESSAGE_INFO}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_LOGIN_LOGOUT}" class="mainmenu">{L_LOGIN_LOGOUT}</a>
							</span>
						</div>
					</div>
				</div>
vervang door :

Code: Selecteer alles

<div style="margin:0;float:left;width:100%;margin:0;height:34px;background: url(templates/RedSilver/images/menubkg.gif) repeat-x;">
					<div style="backgroun-color:white;margin:0;float:left;width:99%;height:34;text-align:center;">
						<div style="margin-top:4px;">

<a href="{U_FAQ}" class="mainmenu">{L_FAQ}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_SEARCH}" class="mainmenu">{L_SEARCH}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_MEMBERLIST}" class="mainmenu">{L_MEMBERLIST}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_GROUP_CP}" class="mainmenu">{L_USERGROUPS}</a>&nbsp; <a href="{U_ALBUM}" class="mainmenu">{L_ALBUM}</a>&nbsp;
							<!-- BEGIN switch_user_logged_out -->
							&nbsp;<a href="{U_REGISTER}" class="mainmenu">{L_REGISTER}</a>&nbsp;
							<!-- END switch_user_logged_out -->
							&nbsp;<a href="{U_PROFILE}" class="mainmenu">{L_PROFILE}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_PRIVATEMSGS}" class="mainmenu">{PRIVATE_MESSAGE_INFO}</a>&nbsp; &nbsp;<a href="{U_LOGIN_LOGOUT}" class="mainmenu">{L_LOGIN_LOGOUT}</a>
							</span>
						</div>
					</div>
				</div>

Gesloten